BasBQ
Beef en Steak

Even wachten nog..... Pizza!

 
 
 
 

Pascal

Gemarineerd
Berichten
1.852
M'n vrouw gaf me enige tijd geleden de pizza rotisserie cadeau. Ik moet toegeven ik gebruik deze te weinig. Op aandringen en af en toe een opmerking toch maar weer eens pizza gemaakt. Ik heb weinig foto's van de bereiding.

Na het grondig bestuderen van youtube een deeg gemaakt. Liefst laat je deze een nachtje in de koeling staan, maar daar had ik geen tijd voor.

Dus iets meer gist en gaan!

Werden meerdere kleine pizza's, wat fijn was omdat zo iedereen zijn favoriete toppings kon kiezen.
IMG-20220109-WA0008.jpg

IMG-20220109-WA0006.jpg

In het kader van netjes werken 🥴
20220109_171148.jpg

Lekker op de steen.
IMG-20220109-WA0005.jpg

IMG-20220109-WA0004.jpg

IMG-20220109-WA0003.jpg

Als ik de kinderhandjes erbij had gezet had ik gelijk een foto voor de wedstrijd, maar ik heb andere plannen.

Pizza's waren heerlijk. Deeg was goed gelukt en voor herhaling vatbaar. Dan alleen eerst een nachtje de koeling in

Bedankt voor het lezen.
 
Oe, ziet er lekker uit!
Goeie pizza is altijd lekker.
 
Pizza’s zien er goed uit.
Nu vaker gebruiken?
 
Dat ziet er erg smakelijk uit! en zelf deeg gemaakt, dat is altijd een plus! :)
 
Goed bezig!

Ik heb bij het inwijden van mijn houtoven een shootout gedaan tussen 3 dagen koudgefermenteerd deeg en deeg dat ik op de dag van het bakken heb gemaakt. Ik kan je vertellen, dat maakt een wereld van verschil! Zo veel meer smaak in het deeg en een betere structuur en textuur ook. Zeker de moeite waard om je deeg van te voren te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan