BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Matthe

Tondelzoeker
Berichten
12
Hallo!
Ik ben Matth?. 35 jaar. Al jaren gek op BBQ-en. Begonnen op een houtskool BBQtje waar ik met veel plezier leuke dingetjes op heb gemaakt. Toen de houtskool BBQ echt op was kregen we een elektrisch ding van iemand. :(( Wat een waardeloos ding die is dus nu naar de stort  O:) En nu sinds kort een mooie Weber One-Touch Premium 47 cm gekocht. Een mooie apparaat waar ik echt blij mee ben.
Verder ben ik bier kenner. Drink regelmatig verschillende speciaalbieren en verzorg ook bierproeverijen. Binnenkort maar eens met wat vrienden een proeverij met een paar BCC. Moet een top combinatie zijn.
Daarnaast lees ik al een tijdje mee op het forum, maar ben van plan om zo hier en daar wel wat te posten. En als het lukt ook nog wel een paar stickertjes te halen. (Leuk systeem) Ben er alleen nog niet helemaal achter welke stickertjes er zijn en wat welke nou precies betekend. Kun je dat ergens vinden of kan iemand ze op een rijtje zetten?
In ieder geval tot ziens op het forum!
 
Welkom Matth?!

Uitleg over de stickertjes kun je inderdaad hier op het forum vinden, volgens mij onder 'huishoudelijk'.
 
Matth? welkom bij de club.

De stickers ook wel badges genoemd krijg je als je bepaalde gerechten maakt, de fotowedstrijd wind of wat al niet meer zei.

In het huishoudelijk deel staat het uitgelegd.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/badges-7673/
 
Welkom
 
hoi Matth?,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Bier en BBQ, goede combi  :D
 
Hoi Matth?, welkom bij het BBQ Genootschap
Leuk, drinken we misschien wel een bierproeverij bij een van de volgende Genootschap bijeenkomsten :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan