BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

  • Onderwerp starter Forcerecon
  • Startdatum
F

Forcerecon

Gast
Hallo allemaal,
Ik ben Rob, 36 jaar jong en woonachtig in Weert. Omdat ik vooral een carnivoor ben hou ik dus van vlees en veel!!
Aangezien ik afgelopen zomer mensen heb leren kennen die wel kunnen BBQén conform de SLOW en LOW principe ben ik verkocht.
Normaal ben ik van het principe lange halen snel thuis en het lichaam zit weer vol (functioneel eten dus).
Ik ben dus nog een ROOKIE op dit gebied maar wil dit wel onder de knie krijgen hoe je het allemaal kunt voor elkaar boxen.
Het zal dus in het begin wel eens gruwelijk fout gaan maar als het dan lukt.......
In ieder geval hoop ik dat jullie mij kunnen bijstaan als ik vragen heb!!!

In ieder geval bedankt alvast en een fijne community toegewenst!! 8)

Rob
 
Rob welkom bij het Barbecue Genootschap.
 
welkom Rob
 
Hoi Rob,

Van harte welkom bij het genootschap! Veel plezier hier toegewenst.
 
Hoi Rob,

welkom!
Natuurlijk "zal (het) dus in het begin wel eens gruwelijk fout gaan", maar dat is het leerproces en zal gaande de weg steeds minder vaak gebeuren. En dan omslaan in "het gaat steeds gruwelijk veel beter".
Je grootste probleem wordt dan "hoe houd ik al die mee-eters weg?", want ze zullen je weten te vinden.
 
Aha! gevonden!
Welkom Rob!
Volgende week de ufo maar eens in jouw tuin opstoken .....
 
Ja Peter je kan me dan alvast een goede demo geven over hoe het allemaal moet, Ik heb de vrouw al een wabev gegeven dus die is ook benieuwd!!
Nog bedankt voor je link die je me zojuist hebt gestuurd.

Gr Rob
 
Welkom rob,

En gezien het feit dat je je vrouw een wabev geeft kan ik concluderen dat je ook lid bent van 's lands grootste scoutingvereniging. Toevallig werkzaam op de bakermat?

Groeten Gerard
 
Jazeker behoor ik tot de grootste "scoutinggroep" van NL. En ik ben inderdaad (sinds kort) werkzaam op de bakermat. Ik neem aan dat je daar ook werkzaam / op cursus bent?
 
Niet werkzaam. Wel geweest. Ini-2 en AIB :) woon in Zeewolde, dus als ik ooit op de bakermat ga werken is het in Ermelo! 8)
 
Van harte welkom je zal het naar je zin hebben hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan