BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Hallo mede foodfreaks,

Ik ben Tim en ik kom uut twente.
Vanaf kinds af aan heb ik een hobby eten. Sinds enkele jaren ook begonnen met koken en kook onderhand al jaren iedere dag. Alles vers en zoveel mogelijk vers gemaakt.

Mijn motto: als het maar veul en lekker is!  :D

Sinds vorig jaar heb ik een Weber master touch gekocht en ben gelijk fanatiek aan het BBQen geslagen. Veelal is het doel voor, hoofd en nagerecht van de BBQ te halen.
Ik lees ook al een aantal maanden mee op dit forum en heb al lekkere gerechten na geproduceerd. Oa al een PP, meerdere BCCs en ribbels geproduceerd en natuurlijk zijn de MOINKS ook van de partij.

Van de nodige fouten geleerd te hebben de afgelopen maanden, hoop ik hier nog veel inspiratie op te doen voor de volgende sessies.

Nu is alles mooi en lekker. Ik vlieg van her naar der om alle gerechten maar uit te proberen.
Mijn doel op het moment is een basis neer te leggen. Een soort home base om vanuit daar de sessies te starten. Ik ben naarstig op zoek naar basis gerechten, rubs, sauzen en glaces.

Gloeiende groet,

Tim
 
Welkom Tim! Veel leesplezier!
 
Van harte welkom Tim!!
 
Welkom Tim!
 
Welkom Tim leuk dat je komt meedoen. Ik denk als je hier een tijdje rond hangt je binnen no-time inspiratie genoeg hebt en een overvolle todo lijst! Wil je regelmatig wat nieuws, kijk dan ook even naar onze Steven & me sectie, daar doen we elke maand gezamenlijk een nieuw recept maken, erg leuk!
 
Welkom Tim
 
hoi Tim,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom en veel plezier hier Tim!
 
Hallo Tim, welkom hier
 
welkom Tim!
 
structor zei:
Welkom Tim leuk dat je komt meedoen. Ik denk als je hier een tijdje rond hangt je binnen no-time inspiratie genoeg hebt en een overvolle todo lijst! Wil je regelmatig wat nieuws, kijk dan ook even naar onze Steven & me sectie, daar doen we elke maand gezamenlijk een nieuw recept maken, erg leuk!

Bedankt!!  Dat ga ik zeker doen.
 
Welkom op dit smakelijke gezellige forum!
 
Hoi Tim, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan