BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen.

B

Broil king

Gast
Hallo forumleden,
Ik ben Andr? Slooten, 50, wonend te Hoofddorp. Samenwonend, 3 kinderen. Sinds kort in het bezit van een gas bbq, een Broil King. Waarom, na 20 jaar een Weber kolen bbq was het tijd voor wat anders.
Ik wil graag en veel bbq en, en doordeweeks gaat dat met een gas bbq prima, ik kan hiermee goed indirect bbq en, wat ik eigenlijk het liefst doe. Want wie houdt er nu van verbrand vlees....
De charme van de kolen zijn wel weg, maar ik kan nu meer tijd  besteden aan de recepten, m'n smoker bakje, marineren, een goede rub zoeken, etc. Ik hoop dat het niet vloeken in de kerk is,als ik hier over m'n gas bbq spreek. Ik ben zeer enthousiast en hoop leuke contacten te krijgen. Op het Low and Slow wedstrijd,dit weekend,heb ik enorm genoten.
Heb zelfs al Low and Slow m'n kippedijen gemaakt, top, en jawel op deze broil ,gaat dat prima!
Groet,

Andr?
 
Hoi Andr?,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Andr?, welkom bij het Genootschap.

Er is inderdaad niks mis met een gasser en smokebox!
 
welkom Andre!
 
hoi Andre,
Welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Andr?, niets mis met een gas-BBQ voor thuis.
Ik heb van het weekend van een meervoudig wereldkampioen gehoord dat hij thuis ook regelmatig op gas BBQ'ed, dus dat zit wel goed :)
 
Ik ben ook van mening dat je lekker op gas kunt bbqen hoor. Waar je je plezierig bij voelt, ja toch? Welkom hier!
 
Van harte welkom Andr?, geniet van dit super gezellige forum!
En naast de kolen gestookte Q's hier ook nog een gas Q
 
Hallo Andr? , welkom hier
 
Andr? , van harte welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan