BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

sjonny1989

Tondelzoeker
Berichten
20
Zelf dacht ik dat ik 4 jaar geleden al lid was geworden maar mijn mailadres zei wat anders dus bij deze nog maar een keer voorstellen.
Ik ben Jaapjan ik ben in het bezit van een weber 57cm in een mooi meubel waar toch al mooie stukken vlees over zijn gepasseerd.
De bavette is favoriet maar de tomahawk, cóte de boef, picanha hebben de bbq ook al gepasseerd ook kerst is niet vergeten met een insideskirt steak rolletje.
Na een aantal jaren op de kettle weber te hebben gebruikt is mijn oog nu gevallen op de masterbuild gravity bbq.
Ik ben mij nog aan het oriënteren of dit een mooie volgende stap is maar hier zal ik wel een eigen dingetje voor aanmaken.

IMG_20221226_163312_hdr.jpg


IMG_20230820_184252_hdr.jpg


IMG_20230910_155430_hdr.jpg


IMG-20201229-WA0001.jpg


IMG-20221206-WA0003.jpg
 
Welkom Jaapjan
 
Welkom Jaapjan!
 
Welkom Jaapjan! De masterbuild gravity lijkt me een pachtig BBQ. zie m regelmatig voorbij komen bij Ralph de Kok, die is er ook lyrisch over
 
Jaapjan, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Welkom! Mooie gerechten al gemaakt! Ik heb naast mijn bastard ook nog een masterbuilt staan. Als je vragen heb hoor ik het graag!
 
Welkom Jaapjan, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Jaapjan! De masterbuild gravity lijkt me een pachtig BBQ. zie m regelmatig voorbij komen bij Ralph de Kok, die is er ook lyrisch over
momenteel werk in cuijk dus praktisch in zijn achtertuin helaas is wat ik begrijp de showroom om even te snuffelen in de winkel in de wintermaanden alleen op zaterdag open
 
Welkom jaapjan.

Dat ziet er goes uit ! Mooi meubel ook, ik ben gezond jaloers. Zou dit ook graag willen maar nog niet de tijd om zoiets moois te bouwen.

Ik zou zeggen geniet van deze mooie hobby.
 
Terug
Bovenaan Onderaan