BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

LegeBoekenkast

Tondelzoeker
Berichten
4
Mijn naam is Mike en samen met mijn vriendin ben ik groot liefhebber van koken en de gezelligheid eromheen. Maar wellicht geldt dat voor alle Brabanders ;)

Mijn vriendin is geboren in Zambia, maar haar ouders zijn Nederlands. Na enkele tripjes naar Afrika was ik overtuigd dat een gas BBQ toch niet de smaak en beleving geeft van houtskool.

Na een aantal jaren te hebben genoten van onze Boretti Barilo, wilde ik toch iets meer.

Vooral Low and Slow sessies en het op temperatuur houden van de Boretti waren voor mij een reden om een Bastard te kopen.

De Boretti hebben we overigens nog steeds en gebruiken we lekker voor als er wat simpelere gerechten gemaakt moet worden of er op een verjaardag een hoop mensen voorzien moeten worden van een hamburger.

Inmiddels krijgen we steeds meer feeling voor het bereiden van mooie stukken vlees op de Kamado en ik kan wel zeggen dat het erg verslavend is om ermee te experimenteren.

Ik volg het forum al geruime tijd, maar ik vond dat het nu wel eens tijd was om mezelf ook te registreren als lid.

Als afsluiting nog even een paar foto’s van onze laatste creatie:

IMG_8134.jpeg


IMG_8136.jpeg



Houdoe en tot ziens op het forum!
 
Welkom Mike!
 
Welkom en veel plezier hier. Veelbelovende foto’s…
 
Welkom Mike
 
Welkom bij de club Mike,
 
Terug
Bovenaan Onderaan