BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

N-droe

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo allemaal,

aangenaam kennis maken. Even kort mezelf voorstellen. Ik ben Andrew, 40 jaar en ik ben woonachtig in een klein dorpje ergens in zuidwest Noord-Brabant. Lekker eten en koken is altijd al onderdeel van mijn leven geweest en een aantal jaar geleden ben ik, via vrienden, besmet geraakt met het barbecue virus. Dat houdt in dat ik nu zo gemiddeld 4 a 5 keer per week één van mijn barbecues aansteek (in de winter eerder slechts 2 keer).
Ik hou ervan om te experimenteren en ben groot voorstander van het van kop tot staart koken. Zo hebben ik en een aantal vrienden een tijd geleden onze eigen Mangalica varkens aangeschaft waarvan recent de eerste geslacht is en we proberen alles te gebruiken.
Naast kennis en ervaring wisselen met mijn vrienden, en alles wat ik te pakken kan krijgen lezen, luisteren en kijken, vond ik het nu wel tijd worden om lid te worden van het BBQ Genootschap omdat je volgens mij nooit uitgeleerd bent.

Zo hoop ik in de toekomst nog veel meer plezier uit mijn barbecues te halen.

Groet,
Andrew
 
Welkom hier
Een klein dorpje in West Brabant :unsure:
We zijn toch geen buren hé?
 
Welkom Andrew. Veel plezier op het forum en heel BBQ plezier maar dat gaat wel lukken denk ik. 👌👊👍
 
Welkom Andrew
 
Welkom Andrew!
 
Terug
Bovenaan Onderaan