BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen! :-)

 
 

Veluwse Bob

Stoker
Berichten
456
Goedemiddag heren van het bourgonische leven,
Ook ik heb mij vandaag aangemeld op dit forum.
Mijn naam is Bob bijna 31 jaar, woon in Ede afkomstig uit brabant.

Ikzelf ben nieuw als het gaat in het gebruik van een kamado. ik ben mijzelf nu beetje aan het inlezen op het forum betreft de houtskool.
Ik lees veel goeds over dammers.. dan vooral de acacia variant maar die schijnt uitverkocht.. ( ander forumgedeelte, zal daar mijn overweging wel delen )

Na jaren te hebben gebbqed op mijn weber vond ik het tijd om een stapje verder te gaan, niemand in mijn vriendenkring of familie steekt ooit zelf een bbq aan wat ik opzich jammer vind.
Gelukkig zijn hier meer dan genoeg liefhebbers.

Ik heb deze zondag een kamado besteld bij de welkoop.. ze zijn er nu met 20% korting. Ik heb veel gelezen hier op het forum over diverse kamado's. Met het budget wat ik mijzelf heb gegeven (€1000,-) heb ik uiteindelijk gekozen voor de grizzly grill large elite.
Voor mij een grote stap.
Voor mij begint mijn Kamado avontuur deze zomer en ik kan haast niet wachten tot die vandaag geleverd word!




8720168019264_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier!
Er is genoeg inspiratie te vinden op het forum ;)
Succes met je avontuur (y)
 
Thanks Alex &Zaagmans&Luuk
Inderdaad genoeg inspiratie :giggle:
Het zal vooral eerst lekker veel uitproberen zijn, spelen met temperaturen, rooksmaakjes,
in combinatie met mijn nieuwe Inkbird IBBQ-4BW ga ik het een en ander proberen.
Na het "inbrandproces" weet ik nog niet goed met welk stukje vlees ik zal beginnen.
Ik heb nog een heerlijke kiprollade in de vriezer klinkt dat als een optie?
 
Pfoe hij staat op zn voetjes :) de vrouw is vorige week zondag bevallen die kon geen handje helpen maar het is gelukt 💪
Vies zwaar ding wil je ook niet op je voeten laten vallen :p

IMG-20220726-WA0012.jpg
 
Welkom bij het genootschap

Beide gefeliciteerd met de eigen bevalling😉, geniet ervan
 
Welkom Bob!
 
Welkom bij het genootschap

Beide gefeliciteerd met de eigen bevalling😉, geniet ervan
Ik had tegen m'n vrouw gezegd als jij weer in het kraambed ligt ga ik lekker bbq'en.. dat is goed gelukt :p meteen mezelf een upgrade kado gedaan
 
Mooi spul Bob welkom bij de club

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom hier Bob en heel veel plezier met je nieuwe kamado!
 
Pfoe hij staat op zn voetjes :) de vrouw is vorige week zondag bevallen die kon geen handje helpen maar het is gelukt 💪
Vies zwaar ding wil je ook niet op je voeten laten vallen :p

Bekijk bijlage 42816
Welkom! En nu maar hopen dat je nog tijd hebt voor de Q. Afgelopen maand ook vader geworden en moet zeggen dat de eerste weken de Q iets minder gebruikt word. Inmiddels gaat het weer de goede kant op.
 
Welkom Bob!
 
Welkom Bob. Ps.... nooit de Weber wegdoen.
 
Welkom! En nu maar hopen dat je nog tijd hebt voor de Q. Afgelopen maand ook vader geworden en moet zeggen dat de eerste weken de Q iets minder gebruikt word. Inmiddels gaat het weer de goede kant op.
Gefeliciteerd! Aangezien ik verantwoordelijk was voor de boodschappen.. avondeten etc paar x de Q aangeknettert en binnen geserveerd :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan