BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 
 

ZBBQZ

Stoker
Berichten
304
Mijn forumnaam is ZBBQZ en ik woon te Katwijk ZH. De letters BBQ zullen de meeste forumleden wel herkennen denk ik, want die waren nodig bij de registratie  ;D

De "Z" voor "BBQ" heeft alles te maken met mijn voornaam en de laatste "Z" geeft een meervoud aan. Voor degenen die zich niet echt intreseren voor al dit cryptische gedoe kom ik nu maar terzake:

Ik ben een enorme BBQ fan en doe dit sinds een jaar of 12. De laatste jaren ben ik steeds vaker gaan BBQ'en en ik ben nu echt over het punt heen dat ik mij nog maar iets aantrek van het weer. Als ik zin heb in iets lekkers van de BBQ, dan ga ik aan de slag. Ik heb geen afdak o.i.d.
Regen, wind, hagel, sneeuw of -10 graden celcius weerhouden mij echter niet meer van een BBQ.

Tijdens een internet zoekslag naar manieren om spareribs bereiden kwam ik dit genootschap tegen. De kennis die hier gedeeld wordt vind ik echt helemaal te gek! Ik voel, ondanks de 12 jaar ervaring met BBQ'en, mij in veel topics nog maar een beginneling. Ik heb dus al een tijdje stiekum meegelezen  8)

Ik ben enorm geinspireerd geraakt door wat jullie hier allemaal delen. Ik wil nu ook een smoker en loop met de gedachte rond een UDS te bouwen. Zo ver is het echter nog niet, maar als het zover is, dan zal ik daar zeker verslag van doen.

Z.
 
hoi Z,

Welkom bij dit edele genootschap.
Voel je hier thuis en doe lekker mee.
Ben jij toevallig een broer van Wesley?
 
Hallo Z, leuk dat je je hebt aangemeld, veel pleZier hier ;)
 
Dank je Leo. Nee ik ken geen Wesley...
 
ZBBQZ zei:
Dank je Leo. Nee ik ken geen Wesley...

ik woon zelf in oegstgeest en heb hier een vriend die een broer heeft in Katwijk, die ook helemaal gek is van bbqen, maar desanietemin, een warm welkom hier
 
Van harte welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Z, welkom bij de club!

Aan Katwijk bewaar ik fijne herinneringen, wij gingen vroeger altijd naar Katwijk op vakantie.
 
Leo zei:
ZBBQZ zei:
Dank je Leo. Nee ik ken geen Wesley...

ik woon zelf in oegstgeest en heb hier een vriend die een broer heeft in Katwijk, die ook helemaal gek is van bbqen, maar desanietemin, een warm welkom hier
Fijn dat je dat even met ons deelt Leo, ik lach heel hard, schei nou toch uit, mafketel! En daar ze zus der groenteboer van.....
 
Welkom hier en ik hoop smakelijke gerechten voorbij zien te komen :p
 
Hoi Z welkom hier
 
hallo ZZ, we zijn blij dat je je masker hebt afgezet  LOL 
welkom op dit leuke forum!
gr
RedFox
 
Welkom Z en veel plezier hier :)
 
Hoi, welkom. Ik ben geinteresseerd of je een verdlagje maakt van je UDS zoek/maak tocht :) altijd leuk om te zien... Wellicht dat ik me er ooit nog eens aan waag :)
 
welkom Z!
 
Terug
Bovenaan Onderaan