BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Smokepit

Tondelzoeker
Berichten
5
Goede middag allen,


Ik ben Nico, en al een goed jaar verslingerd aan het BBQen.
Ongeveer een jaar geleden wilde ik een nieuwe BBQ ter vervanging van mijn oude Weber Ketel die al aardig aan het doorroesten was. Ik had al een poos mijn oog op een kamado, en na een klein beetje verder speuren kwam het besluit om een bij Rookoven te gaan kijken. Uiteindelijk stond ik buiten met een spiksplinternieuwe Monolith.

Nu vele BBQ sessies verder nog steeds lekker bezig met koken op dit geweldige apparaat. de hoeveelheid stof die je tot je kunt nemen is overweldigend en daardoor wordt je alleen maar meer enthousiast.

Op dit moment kook ik vooral met de Kamado van Monolith, daarnaast heb ik nog een Weber AWG, die wordt voornamelijk gebruikt als ik ruimte te kort kom of als er dingen rechtstreeks op het houtskool gemaakt word (bijvoorbeeld zoete aardappel).

Ik hoop nieuwe ideetjes op te doen en geïnspireerd te worden door jullie resultaten. En verder leuke discussies te hebben over een geweldige hobby!

Groetjes,
Nico

20210405_080024.jpg


20210411_141024.jpg


20210416_134254.jpg


20211225_082844.jpg
 
Welkom Nico!
 
Welkom Nico! Lekker bezig al (y)
 
Welkom, Nico.
Laaste foto lijkt meer op een beef grenade💣💥
 
Welkom, Nico.
Laaste foto lijkt meer op een beef grenade💣💥
hahaha klopt. Hij paste net onder de deksel. en hij liep iets uit qua planning. 🙈 uiteindelijk 5 uur na de geplande eind datum pas aan tafel. Hij smaakte er niet minder om hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Nico, welkom bij het genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan