BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

MEggHead

Sprokkelaar
Berichten
40
Hi all! Op verzoek van mijn maat @SandyMan lid geworden van deze community. Ik ga al een tijdje mee in de bbq scene en ben/was vooral actief op FB. Ondertussen ben ik daar wel een beetje uitgekeken en na de positieve verhalen van @SandyMan over dit forum ben ik dankbaar nu lid te mogen zijn.
Mijn naam is Marco en ben woonachtig met mijn gezin in Lent, Nijmegen. 30 jaar oud en ooit begonnen op een weber compact 47. Daarna een lange tijd veel mooie bereidingen mogen maken met de weber master touch totdat uiteindelijk zo’n 2 jaar geleden de hobby compleet doorsloeg en er een BGE large model werd aangeschaft. Ondertussen een eigen selfmade buitenkeuken, overkapping etc verder kook ik nog steeds met veel plezier zo’n 3 keer in de week het hele jaar door op mijn BGE. Ik kijk er na uit mijn gerechten, menu’s en ervaringen met jullie te kunnen delen en hoop dat ik hier nog heel veel mooie dingen bij mag leren. 💚
 
Hey jou ken ik! :p
Nu nog een paar mooie kliekjes van die mooie keuken erbij en het is een groot feest!
 
Welkom hier
 
Welkom!

Mooie introductie, laat die gerechten maar komen.
Als maat van @SandyMan leg je de lat wel hoog voor jezelf. 😜

Veel plezier hier op het forum.
 
Nou bij deze dan even wat foto’s van mijn selfmade keuken👌🏻

B46B1482-559D-4F76-8D6F-23A142EC6436.jpeg


3C172612-11C3-46A4-955A-2DB75F813A92.jpeg


D332543F-295A-4C61-93EC-B5D879AF9FCE.jpeg


30E2AACB-5586-4C74-B47E-4BFFE2F2F675.jpeg


1B841BE8-3CCE-413A-83D0-5F8FE2731923.jpeg


2841FAD6-45DA-4E68-BF79-E29E20CCBDE4.jpeg
 
Erg mooi gemaakt zo.

Wat voor hout heb je gebruikt en hoe gedraagt het zit nu met de vochtige dagen?
Dankjewel. Ik heb bankirai gebruikt. 3 keer in de olie gehad. Houdt het prima. Heb wel rondom in het frame 6mm speling gehouden.
 
Hé welkom MEggHead,

Wat een mooie keuken zeg, dit had ik ook zo’n beetje voor ogen heb je dit zelf gemaakt of laten maken door iemand? Is een kopie van wat BGE zelf ook verkoopt maar die vragen me een geld dat kan goedkoper dacht ik zelf!
 
Welkom en veel plezier hier. Ziet er veelbelovend uit, benieuwd naar je gerechten.
 
Hé welkom MEggHead,

Wat een mooie keuken zeg, dit had ik ook zo’n beetje voor ogen heb je dit zelf gemaakt of laten maken door iemand? Is een kopie van wat BGE zelf ook verkoopt maar die vragen me een geld dat kan goedkoper dacht ik zelf!
Hi, dankjewel! Dit heb ik zelf gemaakt. Inderdaad een beetje afgekeken van het modulair van BGE maar dan wat meer gefinetuned zeg maar😜 ja dat vond ik dus ook en dacht dan maak ik hem zelf wel. Ik zal een bericht maken waarin ik stap voor stap laat zien hoe ik hem gemaakt heb.
 
Welkom Marco! Veel plezier.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
welkom hier
mooie buitenkeuken
 
Welkom Marco
 
Welkom Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan