BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Hermenf

Tondelzoeker
Berichten
5
Hi All,

Mijn naam is Hermen, ik kom uit het pittoreske Ingen uit de Betuwe.
Na lang zoeken, kijken en voelen heb ik mijn vriendin kunnen overtuigen hoe geweldig een Kamado wel niet is... ook hiervoor verschillende zaken langs gegaan om ook hier weer de Kamado's te vergelijken. Uiteindelijk hebben we de The bastard urban large 2021 aangeschaft.
Iedere keer als ik hiermee bezig bent komt de Bourgondiër die in mij zit weer flink naar boven :D

Ik heb hem nu sinds mei in gebruik. en dit werkt wel lekkerder dan m'n 25 euro keteltje van de Action. ook hier heb ik mooie BBQ gerechten op gemaakt maar een Kamado is toch wel een andere belevenis.
Nu heb ik ook een Instagram account aangemaakt om m'n BBQ avonturen te plaatsen. ook hier kom ik veel tips en tricks tegen en recepten van collega BBQ'ers
Mijn insta account heeft de naam BBQKingKamado
 
Welkom op het Genootschap Hermen.
Leg die Bourgondiër maar stevig aan de ketting, anders loopt hij weg met alle lekkere plaatjes hier ;).
Veel plezier met je nieuwe bbq en het opdoen van nieuwe ideeën.
 
Welkom Hermen.
Veel BBQ-plezier op je Bastard!
 
Welkom,
Welke speciale technieken heb je gebruikt om de cheffin te kunnen overtuigen van de noodzaak..... :unsure: ;)
 
Welkom bij het genootschap

gaat goed in de Betuwe 👍🏻
 
Welkom Hermen.
 
Thanks all, de speciale techniek laat ik even achterwegen… zoals een chef z’n beste recept geheim houdt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan