BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen.

 

Wilco-G

Gemarineerd
Berichten
1.259
Goedemiddag.

Ik ben Wilco, 56 jaar en wonend in Noord Holland samen met mijn vrouw.
Na een hele lange tijd op een flat gewoond te hebben - waar het BBQ-en op het balkon niet mocht maar wel veelvuldig gedaan werd - wonen we nu in een fijne kleine woning met een leuke tuin die zich prima leent om een BBQ aan te steken.
Ik heb een Weber 47cm, een Weber Go-Anywhere staan, en een pizza oven die bij de Aldi werd verkocht ( op datum van aanmelding nog nieuw wel al gemonteerd ).

Door een ongeluk op mijn voormalige werk doet 1 arm niet meer wat hij zou moeten doen en dat verandert niet meer, daardoor ben ik helaas niet meer werkzaam en moet het doen met een beperkt budget. en nee ik ben echt niet! zielig :giggle:

Al is het niet dagelijks, als ik de BBQ aansteek doe ik het met plezier, ik probeer her en der wat uit en we eten er steeds weer lekker van.

Groet, Wilco en partner.
 
Welkom bij het genootschap

Het plezier er in hebben is het belangrijkste en als er dan als beloning wat lekkers van af komt is het goed toch.
 
Welkom Wilco
 
Welkom!

Groeten van een andere nieuweling😎
 
Aan allen, dank voor het welkom heten :D
 
Welkom Wilco, veel BBQ-plezier. Vooral ook wat je probeert hier op je BBQ delen hier op het forum, je kan er maar mensen door inspireren.
Of wanneer er iets niet loopt zoals verwacht, tips op doen die leiden naar een beter resultaat een volgende keer.
 
Hoi Wilco,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom Wilco, veel BBQ-plezier. Vooral ook wat je probeert hier op je BBQ delen hier op het forum, je kan er maar mensen door inspireren.
Of wanneer er iets niet loopt zoals verwacht, tips op doen die leiden naar een beter resultaat een volgende keer.
De eerste post is net geplaatst.
Voor een ieder, nogmaals dank voor het welkom heten !
 
Wilco welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan