BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 
 

janvh

Pitmaster
Berichten
693
Hallo allemaal!

Al een poosje lees ik mee op dit forum, maar nu toch maar eens een account aangemaakt.

Koken is al een aantal jaar mijn hobby, maar bbq-en (als in kant en klare vleesjes grillen) is iets wat ik tot vorig jaar alleen maar met heel lekker weer deed.
Een hele tijd heb ik getwijfeld om het toch maar eens serieuzer aan te pakken en sinds vorig jaar de knoop doorgehakt en een Bastard Large gekocht. (Waarom heb ik dat niet eerder gedaan?!)
Overigens heb ik gelijk de mogelijkheid aangegrepen om mijn andere hobby te praktiseren, en een buitenkeuken er omheen geknutseld.
Nu staat de bbq geregeld aan (als in ongeveer eens in de 2 weken). Echt genieten tijdens het bereiden van het gerecht en daarna genieten tijdens het opeten!

Ohja, mijn naam is trouwens Jan, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen.

20200828_203315.jpg
 
DAg Jan, Mooi setje. Welkom
 
Welkom op het forum Jan.
Dat is een mooie buitenkeuken.
 
Welkom bij het genootschap

Mooi keukentje
Hopelijk gaat er niet veel gelijk naar de hongerige monsters recht van de keuken 😉
 
Welkom bij het genootschap

Mooi keukentje
Hopelijk gaat er niet veel gelijk naar de hongerige monsters recht van de keuken 😉
Hahah als er iets mislukt is het makkelijk weg te moffelen 😆
Intussen heb ik overigens een afscheiding er tussen geplaatst 😉
 
Welkom! enne.. ik sluit me bij de rest aan: mooie buitenkeuken heb je geknutseld. Ik zou willen dat ik daar de kennis en t gereedschap voor in huis had :)

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Welkom hier op het mooie forum Jan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Hoi Jan,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan