BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Memphis

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allemaal!

Ik ben Mephis 31 jaar en woonachtig in Brabant.
Sinds de Covid periode ben ik erg geintereseerd geraakt in de wereld van BBQ!
Na enige ervaring en mijn enthiosasme denk ik er aan toe te zijn om de stap naar de Kamado te maken.

Wachtend op een mooie deal (misschien wel Black Friday), hoop ik dat de KJ Cassic 3 binnen mijn budget gaat vallen.
Anders zal ik de keuze moeten maken, of nog een jaartje wachten, of toch de KJ Classic 2. Met in mijn achterhoofd natuurlijk de levensduur denk ik dat het dan het eerste gaat worden!

Ik heb al veel inspiratie op gedaan hier op het forum, en hoop spoedig mijn enthiosame met jullie te delen!
 
Hoi Memphis, welkom bij het Genootschap
 
Dag Memphis, Welkom
ik ben ook als Covid vluchteling op dit forum terecht gekomen. Wel erg lekker inspirerend.
 
Welkom! Succes met de keuze en hopen op wat leuke black-friday aanbiedingen! Geen idee of de bbq-wereld hier ook in mee gaat, maar laten we hopen van wel.
 
Welkom Memphis. Succes met je zoektocht.
 
Welkom! Succes met de keuze en hopen op wat leuke black-friday aanbiedingen! Geen idee of de bbq-wereld hier ook in mee gaat, maar laten we hopen van wel.
Na wat gegoogle heb ik wat acties uit 2019 gevonden, dus fingers crossed dat er dit jaar weer aanbiedingen zijn!
 
Welkom bij het genootschap

stapje voor stapje kom je er ook
 
Welkom hier op het mooie forum Memphis


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Het is toch een Bastard Large geworden na een mooie aanbieding!
Deze onlangs in real life gezien, en was er erg van gecharmeerd!

Het avontuur kan nu echt beginnen!
 
De BBQ Experience Center in Roosendaal geeft 15% Black Friday korting. Die kun je als je je hiervoor aanmeldt al direct krijgen!


Heb inderdaad contact met BBQ EC gehad, waarna ik inderdaad de aanbieding al ontvangen had met 15% korting.
Mooie zaak, snelle (en zeer service gerichte) reacties op email, maar toch de gok genomen om de aanbieding niet te pakken. Uiteindelijk is mijn geduld beloond met 25% bij Inratuin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan