BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

Odamak

Tondelzoeker
Berichten
5
Dag leden van het genootschap!

Na hier een tijdje een beetje rondgeneusd te hebben voor inspiratie en ervaringen was het hoog tijd om een account aan te maken. Ik ben Danny, 39 jaar jong en woon in A'foort. Mijn liefde voor BBQ'en is recentelijk ontstaan, tijdens de eerste lockdown een instapmodel Weber gekocht en al snel geleerd dat het toch echt wel meer behelst dan een paar lamskoteletten aanfikken. 3,2,1 spareribs, bavette's, diamanthaas, beer can chicken.. niet alleen heerlijk, ook nog eens leuk om te doen. Vrij snel daarna een upgrade gemaakt naar de Kamado Joe Classic. In tegenstelling tot de meeste hier ben ik echt weg van de kleur, en ook het onderstel vind ik mooi. De keuze tussen een 1 en 2 was snel gemaakt, aangezien de 1 ook met een firebox in delen komt, vond ik de meerprijs van 600 euro voor het vilt, de sluiting en topvent niet waard. Maar wat is het fantastisch fijn werken op zo'n Kamado zeg. En die klaptafels zijn natuurlijk ideaal om je speciaalbiertjes een plekje te geven tijdens het koken. Inmiddels al weken geen vlees of vis meer op het fornuis gebakken, dus 3 a 4 keer per week gaat de KJ aan. Top! Inmiddels ook al wat accessoires na lang wachten binnen gekregen dus mijn pret kan niet op.

Groet!

Danny
 
Hoi Danny,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

laat je creaties maar voorbij komen
 
Welkom Danny! En ik ben het helemaal met je eens; die rode kleur vind ik ook echt prachtig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan