BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen..

Stef79

Tondelzoeker
Berichten
7
Hoi, even voorstellen, ik ben Stef, 41 jaar en lees ook al een tijdje mee in dit forum, dus ik dacht, even een account aanmaken!
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden aangestoken met het bbq virus, toen ik mn eerste kamado kocht (Bastard compact), die ik gebruikte om lekkere low and slow gerechten te maken voor m'n vrouw en mij en mn vrienden. Toen ik verhuisde naar een grotere woning met tuin vond ik dat daar prima een grotere kamado (Bastard Medium) bij paste. Ik hou van lekker vaak vrienden of familie over de vloer waar ik me lekker voor uitsloof met lekkere gerechten op de kamado.
Toen de Bastard Medium er eenmaal was dacht ik, waarom zou ik mn compact eigenlijk wegdoen? Zo doende heb ik er twee nu. Wel handig als je verschillende gerechten tegelijk wilt klaar maken! Sinds kort heb ik ook een mooie tafel om lekker op te rommelen, echt top!
Het buiten koken vind ik toch echt wel super! Zo maak ik regelmatig chicken in can, Cotes de Boef, picanha, spareribs, stoof gerechten op de kamado.
Lekker bezig zijn met de bbq met een biertje er bij en een zonnetje en ik ben helemaal blij.
Verder heb ik zin om hier inspiratie op te doen en lekker mee te kletsen;-).
Ik heb niet zo veel goeie foto's maar hier zijn er een paar.
IMG_1473.jpeg
IMG_2327.jpeg
IMG_2374.jpeg
IMG_3167.jpeg
IMG_4789.jpeg
IMG_4781.jpeg

Groeten,
Stef
 
Welkom hier op het mooie forum Stef


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom bij het genootschap

kippetje sta er netjes bij
en een mooi werkplekkie zo met de 2 Q’s
 
Welkom Stef! Mooie opstelling.
 
Welkom! Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de volgende serie foto’s 😉
 
Hoi Stef,
welkom bij het Genootschap
 
Dit schept verwachtingen succes met de bastards

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Welkom. Mooie setting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan