BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

SBR86

Tondelzoeker
Berichten
19
Beste mede BBQ'ers bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Sven 34 jaar woon samen met mijn vriendin en 2 dochtertjes.

Sinds kort ben ik helemaal verzot op het BBQ'en, mijn vriendin vond het voor mij maar eens tijd voor een leuke hobby. Nou keek ik al veel BBQ filmpjes maar ik had altijd het idee dat kan ik toch niet.
Na veel wikken en wegen onze oude BBQ maar eens weg gedaan want het was wel tijd voor een nieuwe.
Toen ben ik maar gewoon eens wat dingetjes gaan maken en tot mijn verbazing ging het nog goed ook 😁 Inmiddels heb ik vorige week ook voor het eerst spareribs op de 321 methode van Noskos gemaakt en die waren verrukkelijk.
Ik hoop hier nog meer inspiratie op te doen, dus ik kijk uit naar jullie lekkere recepten.

Met vriendelijke groet,
Sven

IMG_20200626_153934659_HDR.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dag Sven, Welkom op dit forum
Blij voor je dat je vriendin goede ideën heeft. ;)
Ziet er goed. uit. Is dat een boretti Q?
 
Hoi Peter,
Ze heeft zeker goede ideeën en ze heeft er zelf ook voordeel van, ze hoeft nu minder vaak te koken ;)
De BBQ die ik nu heb is een Patton charcoal chef 2, en ik moet zeggen hij bevalt erg goed.
 
Sven welkom op het Genootschap. Die noskos heeft wel meer leuke recepten.
 
Bedankt Frits,
Ja die Noskos kan er wel wat van :LOL:
Bent u toevallig de Frits van de ballen ? :ROFLMAO: want die ga ik binnenkort ook maken.
 
Hoi Peter,
Ze heeft zeker goede ideeën en ze heeft er zelf ook voordeel van, ze hoeft nu minder vaak te koken ;)
De BBQ die ik nu heb is een Patton charcoal chef 2, en ik moet zeggen hij bevalt erg goed.
Mooie kast. Kan zeker wat op gemaakt worden.
 
Bedankt Frits,
........
Bent u toevallig de Frits van de ballen ? :ROFLMAO: want die ga ik binnenkort ook maken.
😂 😂 😂

"wil de echte Frits opstaan" 😂

welkom hier
ik zou zeggen: maken die ballen
 
Hoi Sven, welkom bij het Genootschap.
Frits heeft hele lekkere ballen.
De naam Noskos kom ik ook steeds vaker tegen😆:ROFLMAO:;)
 
Welkom :)
 
Welkom bij het genootschap
Altijd handig als je vriendin zo iets oppert
 
Terug
Bovenaan Onderaan