BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

Marc

Sprokkelaar
Berichten
29
Hallo allemaal,

Had al een topic geopend zonder me voor te stellen, werd hier terecht even op gewezen door @Ewald. Lekkere binnenkomer 😱 Mijn naam is Marc, 36, ZPP'er, woon in Prinsenbeek bij Breda. Al een aantal jaren af en aan enthousiast bezig met koken, o.a. met vrienden die allemaal een Kamado hebben. Ik was rond aan het kijken voor een nieuwe BBQ, toen ik getipt werd voor de AH actie met de Grill Guru. Besteld en na een week voorpret/inlezen/tools kopen vandaag geleverd, maar helaas met een beschadiging aan de buitenkant van de dome 🤬 Ga nu dus de garantie-molen in bij Grill Guru / Fahrenheit 200 en hoop op een snelle oplossing...

Hoe dan ook, alvast bedankt voor alle inspiratie die ik op dit forum al gevonden heb. Fijn weekend en BBQ ze!

Marc
 
Hoi Marc,
Welkom bij het Genootschap, no hard feelings hoor ;) het enthousiasme van sommige nieuwe leden laat ze soms normale gewoontes vergeten 😄😄
 
Marc welkom bij de club en bedankt voor het voorstellen.
 
Welkom hier op het mooie forum Marc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
welkom hier
breda/prinsenbeek krijgt hier wel de overhand zo
 
Welkom Marc! Als de dome kwestie opgelost is kan je er mooi van genieten. Ik heb het zelf tot 2-maal meegemaakt met mijn Big Green Egg. 2x een beschadigde dome. Uiteindelijk was 3x scheepsrecht. Ik heb hem terwijl ik wachtte op de vervanging wel gewoon gebruikt dus laat het de pret niet drukken ;)
 
@mrooding Dank je! Heb jij je BGE vervolgens gebruikt retour gestuurd? Ik durf de GG nu namelijk niet te gebruiken dus heb al een week lang een kartonnen pallet in de woonkamer staan ;)
 
Toen ik het meldde heb ik gezegd dat ik hem al 1x had gebruikt voordat ik het doorhad en ze zeiden toen dat ik de deksel ook niet hoefde te retourneren dus het maakte verder weinig uit. Uiteindelijk kwam de 2e deksel een paar weken later nog beschadigder aan dan de eerste.. Toen ik dat meldde heeft de importeur van BGE persoonlijk de 3e deksel gecontroleerd en zijn ze hem persoonlijk bij mij thuis komen vervangen. Helaas namen ze de vorige 2 toen wel mee 😅
 
via ander kanalen hoor ik dat de service van GG toch net iets anders is als deze van BGE.

GG zou gewoon een lakstiftje opsturen en een "cadeau", cadeau is dan een waardebon dat je in hun winkel moet uitgeven, maw ze passeren weer langs de kassa.

Als je dan geen genoegen neemt met de lakstift heb je pech en krijg je 0 op rekest.
Je zou kunnen retourneren maar dan moet je zelf de transportkosten betalen.
AH houd zich hier blijkbaar volledig van tussen.µ

Zoals hierboven reeds gemeld is dit geen persoonlijke ervaring maar heb ik dit via andere kanalen opgevangen.
 
Goede service @mrooding! Als de GG bevalt over een (paar) jaar maar eens kijken naar een beter model met bijbehorende service dan ;)

@Stijn waar heb je deze 'oplossing' opgevangen, naast de ervaring die op dit forum geplaatst is?
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
@Stijn waar heb je deze 'oplossing' opgevangen, naast de ervaring die op dit forum geplaatst is?

@Marc
Ik vind het niet meer terug, was het nu op een forum of op Facebook.
Heb wat zitten zoeken maar vind het niet meer , sorry...
 
Laatst bewerkt:
Heel veel plezier hier en hopelijk een oplossing voor je GG
 
Terug
Bovenaan Onderaan