BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

lewijering

Tondelzoeker
Berichten
10
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Leroy en ik ben sinds 2 dagen in het bezig van een Weber master-touch premium se e-5775. Ik ben van plan om deze te gaan inbouwen in een buitenkeuken en daar heerlijke gerechten op te gaan maken.
Ik heb nog nooit zelf iets gemaakt op de bbq afgezien van wat vlees opwarmen ;). Ik zal dus veel op dit forum te vinden zijn en tips and tricks zijn altijd welkom.

Mijn plan is om eerst de buitenkeuken af te maken en daarna te gaan starten met een pulled pork.

Heeft iemand al eens een Weber master-touch premium se e-5775 ingebouwd? zo ja hoor ik graag hoe dat gedaan is en wat men er van gemaakt heeft.
 
Hoi Leroy,
Welkom bij het Genootschap.
Voor de eerste keer zou ik een Beer Can Chicken maken of kippenpoten, o.i.d. zijn niet duur en redelijk eenvoudig te bereiden, zo leer je de BBQ kennen, als het dan fout gaat heeft het geen kapitaal aan vlees gekost, een Pulled Pork vergt wat meer kennis van je BBQ en het BBQ-en in het algemeen.
 
Hoi Leroy,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.

Eens met Ewald gewoon rustig aan beginnen.

Gebruik eerst de recepten of koop wat BBQ boeken. Een boek als " Het Vuur de Baas" dit leest lekker weg en geeft je veel inzichten in deze geweldige kook hobby.

Veel plezier.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
Er zijn hier veel voorbeelden te vinden van ingebouwde weber keteltjes. Maar de MT Premium heb ik nog niet langs zien komen.
Zal op zich niet veel afwijken, alleen zit alles een slag gedraaid door de plaatsing van het scharnier.
 
Welkom hier op het mooie forum Leroy


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Dank je wel voor de reacties. Dat is inderdaad geen slecht idee om eerst met een kippie te beginnen. goed plan ga ik doen!

Ik zal het boek "het vuur de baas" eens opzoeken. Denk dat ik daar eens mee begin. Het lastigste is denk ik om de juiste temperatuur in de bbq te krijgen en te houden.

Genoeg om te ontdekken. thanks allen!
 
Welkom hier Leroy!
 
Welkom hier

Ik zou met de moinkballs van noskos beginnen.
Ook niet duur of moeilijk (kan haast niet fout gaan) en het Is een van de lekkerste dingen die je kunt maken
 
Leroy, welkom bij de club en veel plezier met je nieuwe barbecue.
 
Welkom bij het genootschap en succes met de inbouw Leroy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan