BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

NielsM

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo iedereen,


Ik ben Niels, woon in zuid-holland en ik heb me aangemeld omdat ik vanaf vandaag ook de eigenaar/gebruiker zal zijn van een Grill Guru Large kamado.
Al ongeveer een jaar ben ik aan het rondkijken/twijfelen over of ik hier wel of niet, welk merk wel en welke niet, wanneer, hoe groot, budget enz...
Ik gebruik al vrij intensief, het hele jaar door een gewone(let op, vloeken in de kerk: gas) BBQ..
Ik ben wel iemand die best wel iets meer geld wil uitgeven voor een betere/goede kwaliteit(de huidige BBQ is een Boretti) omdat ik er ook lang plezier van wil hebben.
Wij(mn vrouw en ik) bereiden al jaren ook low&slow gerechten op de BBQ, en dat is met een gas BBQ toch niet altijd even handig(altijd rekening mee houden dat je na 6-8 uur branden nog voldoende gas hebt....)

Na genoeg reviews en gebruikers-ervaringen te hebben gelezen dan toch de knoop doorgehakt, en een Grill Guru Classic gehaald.
Ik hoop deze aankomend weekend in elkaar te kunnen zetten en in te kunnen wijden..

Ik lees hier graag mee, zowel voor ideeen(qua gerechten) als interessante weetjes!!!

gr Niels
 
Hoi Niels,
welkom bij het Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Niels!
 
Niels, welkom en veel plezier met je Grill Guru.
 
Hoi Niels,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Succes met het monteren van je Kamado. En veel plezier ervan.
 
Welkom..succes met het vinden van lekkere gerechten. Hier geen probleem.
Grz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan