BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

  • Onderwerp starter JohanVerweij
  • Startdatum
J

JohanVerweij

Gast
Goedendag, mijn naam is Johan en ik ben vice opperhoofd van ons 4-koppig gezin. (Vrouw, dochter, zoon)

Sinds 2013 BBQ ik op een Weber Master Touch GBS. Hierbij heb ik een hele reeks aan accessoires. De Sear Grate gebruik ik het meest.

Als het even kan gaat de bbq aan en bereid ik er de hele maaltijd er op. Af en toe bak ik appeltaarten maar de voorkeur gaat uiteraard uit naar mooie stukken vlees en short-ribs.

Ik neig inmiddels wel steeds meer naar een Kamado/ Egg maar mijn Weber doet het nog prima dus zou de heb zijn. (Overtuig me waarom....:) )

Het BBQ Genootschap ken ik al een tijdje en ik lees er graag op. Sowieso lees ik graag over BBQ-en en de ervaringen van mede q-ers.

Groet,

Johan

 
Hartelijk welkom Johan.
Wat de kamado betreft, ik zou hem graag aanschaffen omdat hij (door z'n keramiek huidje) een geweldige constante temperatuur beheersing heeft en daardoor ook heel zuinig omspringt  met brandstof wat erg fijn is bij de lange L & S sessies.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat op een kogel bbq of smoker niet kan, alleen je moet er iets meer moeite voor doen.

Grts,    Hans.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Dag Hans,

Dat is ook de reden maar tot op heden lukt dat nog prima op de Weber.

Dank je wel.

Groet,

Johan Verweij
 
Welkom Johan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom hier Johan. Een kamado is leuk maar niet noodzakelijk dus dit moet je vooral zelf beslissen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Hoi Johan,
welkom bij het Genootschap
 
Johan, welkom bij de club.

Zelf heb ik sinds kort een eitje en wat ik een aanwinst vind is het snel op temperatuur zijn, zijn hoge temperatuur (ideaaal voor pizza en flamkuchen) zijn zuinige verbruik en zijn gebruiksgemak.
 
Welkom hier  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan