BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

 
 
 
 

BensBQ

Gemarineerd
Berichten
1.775
Hoi,
mijn naam is Ben en ik was ongeveer 30 jaar actief in de slagerij totdat ik in 2014 de diagnose MS kreeg.
Na veel terugvallen (zoals ze dat noemen) kon ik niet meer werken op de vloer en belande ik in de wia.
Als je 30 jaar met vlees bezig bent geweest begrijp je dat dit wel een passie van mij is en ik besloot begin 2016 een YouTube kanaal te starten genaamd BensBQ. In mijn video's kan ik nu toch met al die mooie producten werken en er wat over vertellen.
In het begin was het erg vreemd met zo'n camera maar het begint al aardig te wennen en op deze manier kan ik mijn passie en hobby voortzetten.
Toen ik het BBQ genootschap tegenkwam was ik gelijk enthousiast en ben natuurlijk lid geworden. Ik denk dat ik bij jullie nog veel leuke topics tegen zal komen die mij interesseren.
groetjes BensBQ


 
hoi Ben,
welkom bij dit edele genootschap.

Mooi dat je op deze manier nog heel goed met je hobby bezig kan zijn
 
Hallo Ben.

Welkom hier! Mooi dat je van je werk je hobby hebt kunnen maken (door omstandigheden).
Ik ga je Youtube kanaal volgen.
Grz.
 
Welkom Ben,

Ik ga zeker je youtube kanaal eens bekijken.
 
Welkom!
 
Super leuke reacties, ik ben echt verrast en ik zag nieuwe abonnee's op YouTube  :)
Hopelijk ga ik begin volgend jaar verhuizen en heb ik een tuin (ipv balkon) en ga ik filmpjes maken met een 'echte' barbecue zoals velen van jullie hebben!  B-)
 
Welkom Ben, heb al een paar filmpjes van je gekeken en als jij een tuin en een andere Q hebt zullen deze nog beter worden. Ga zo door


Gr. Mike
 
Hoi Ben,

Welkom op dit wonderschone forum!
Ik zag afgelopen week toevallig je filmpje op youtube langs komen over de cupin.
Je moet er van houden :D

Groet,
ReneR
 
Terug
Bovenaan Onderaan