BasBQ
Beef en Steak

Even Voorstellen..

H

Hugo75

Gast
Hallo Carnivoren!

Bij deze stel ik me even voor op dit forum, ik ben Hugo 41 jaar  en sinds kort in het bezit van een Weber compact 57 cm... was een prikkie op Marktplaats welke ik niet kon weerstaan. Ik ben een groot liefhebber van vlees (orgaanvlees uitgezonderd) en vind het heerlijk om onder onze overkapping een vleesje warm te maken. Zoals velen hier ben ik een leek op het gebied van low and Slow maar daar hoop ik binnenkort verandering in te maken als ik Pulled Pork ga maken... Hier heb ik echt zin in..

Ik hoop hier veel goede tips op te doen!

Gr Hugo75



 
Welkom op ons prachtig forum :)
 
Welkom!
 
bedankt voor de reactie's

Ga binnenkort mijn eerste PP maken..... Stook nu op Weber long lasting briketten.... maar lees hier verschillende ervaringen over, wat mij brengt tot de vraag: is het raadzaam om hierop de PP te gaan bereiden? Of beter op cocosbriketten?

Ik hoor het graag........wellicht de vraag beter stellen in ander subforum wat hiervoor bedoeld is bedenkt ik me nu...

Hugo75
 
Heb destijds ook de longlasting van Weber gebruikt op een 57cm ketel, snake gelegd van 2/2/1, voor een kleine 6 kg aan procureurs. Ging goed, laten veel as achter maar doen het wel gewoon hoor. En anders iedere 2 uur een tikje geven tegen de ketel / het pootje, dan schudt je de as er een beetje af.
 
Bedankt voor je reactie... ik ga denk ik de Minion methode uit proberen in mijn eerste poging een PP op tafel te brengen.... heb nog een kilo of 4 long lasting liggen van Weber dus dat moet wel lukken hoop ik....
 
Komt vast goed, lekker proberen. Als je nieuwe haalt kijk dan ook bij goede kokosbriketten, je zult verbaasd staan :D (Desalniettemin is het een goede oefening)
 
Terug
Bovenaan Onderaan