BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

knoeier66

Kooltjesharker
Berichten
110
Hallo iedereen, ook ik wil mij even netjes voorstellen.
Omdat ik dit op een ander forum ook mocht doen, heb ik het gemakshalve maar even gekopieerd.

Ik ben Aad, momenteel 50 jaar en woonachtig in Den Haag Leidschenveen.

Getrouwd voor de 2e keer en daarmee een prachtig samengesteld gezin met 4 (bijna volwassen) kinderen gekregen.

Ik ben werkzaam in de gebouwautomatisering en met name de meet en regeltechniek.

Sinds 1990 in de weer met BBQ-en. Nadat ik in onze tuin de houten vlonders bijna in brand kreeg, leek het mij wijzer om de spiritus met rust te laten en over te gaan op gas.
Na een bouwmarkt q met lavastenen in 2007 een 3 pits gasser gekocht.
Omdat we sinds de aanschaf van onze buitenkeuken complete diners bereiden, wordt het tijd voor wat groters.
Dit zou een Weber Summit moeten gaan worden.
Omdat dit pas voor 2017 op de begroting staat, daar nog niet heel erg mee bezig  geweest.

Toen ik in januari 50 werd heb ik een workshop low en slow cooking van mijn vrouw gekregen. Ik had geen flauw idee wat dit inhield en mede dank zij dit forum ben ik al heel wat wijzer.
Vandaag in Nunspeet geweest (bedankt Rene, voor alle tips en trucks) en de kogel is door de kerk, de gasser gaat er uit en het wordt in ieder geval een kamado.
Naast de smaak (inderdaad daar valt over te twisten), spreekt mij het regelen van de temperatuur erg aan. Onze huidige gasser wordt in de winter gewoon niet warm genoeg.
Welke ben ik nog niet uit, maar ik neig naar een Primo omdat de vorm mij heel erg aanspreekt. Ik heb in ieder geval de tijd om daar uit te komen.
Gezien de informatie die ik hier vind lijkt mij dat geen probleem.
 
Welkom!
 
hoi Aad,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom! De Primo is een uitstekende kamado. De mogelijkheid om direct en indirect tegelijk te gebruiken is het grootste voordeel, los van het kookoppervlak.

Ik zou hem wel bij een gerenommeerde shop kopen, zodat hij voor je gemonteerd wordt. Kijk eens bij probbqshop.nl. Succes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom bij de club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan