BasBQ
Beef en Steak

Even Voorstellen

 
 
 

RvdK

Stoker
Berichten
422
Hallo allemaal,
Mijn naam is Ren? en ik bbq nu een aantal jaren maar na het volgen van een webercursus is het allemaal een stukje fanatieker geworden.
De laatste tijd was ik steeds vaker hier op het forum aan het kijken naar de ervaringen en tips en tricks van de leden dat ik besloten had dat het tijd werd om zelf maar lid van dit te worden.
Sinds een jaartje of 4 ben ik de vaste BBQ kok bij de biljartclub waar ik bij zit en tevens heb ik ook vorig jaar geBBQ`t voor een bevriende cateraar, niemand van zijn professionele koks kon worden ingezet en toen heeft hij mij benaderd en heb ik voor hem staan bakken.
Ik vindt dat ik nog niet zoveel ervaring heb maar volgens mijn vrienden en kennissen doe ik het nog allemaal nog niet zo slecht.
Zelf ben ik in het bezit van een Weber 47 premium en een swenkgrill en sinds kort heb ik ook een weber 57 GBS en een Dutch oven van petromax.(de afkortingen van mijn bbq`s die ken ik nog niet)
Ik hoop hier op het forum nog meer idee?n op te doen en dan maar hopen dat ik ze allemaal kan uitvoeren.
Zo nu stop ik met mijn voorstel rondje anders wordt het een te lang verhaal.
Gr. Ren?
 
Welkom!
 
hoi Ren?,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan