BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

bjornn

Sprokkelaar
Berichten
27
Hallo heren ( en dames)  Ik ben Bjornn van der Veen en ik ben woonachtig in Nijmegen. Ik begin me momenteel erg te interesseren in het betere barbecuen( ik doe mijn best) en wil veel leren.
Na een uitstapje naar een gas barbeque ben ik vorig jaar toch maar weer terug gegaan naar een gewone barbeque, helaas was dit een maandag morgen model van een grote en goedkope tuin en gereedschap winkel. Deze is gisteren opgehaald door de oud ijzer boer en ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Weber one touch premium, hier heb ik gelijk een meubel omheen gemaakt zodat ik ook ruimte eromheen heb. Ik zal ook eens een plaatje bij het praatje zetten, maar ik heb er zin in!
Groeten Bjornn
 
hoi Bjornn,
welkom bij dit edele genootschap
 
Zoals jullie kunnen zien moet ik wennen aan photobucket :) maar dat komt wel goed! Er staan nog een paar foto's op waar ik best trots op ben, allereerst de bbq natuurlijk! Dit is een weber one touch premium in een zelf gemaakt meubel, aan de ene kant ligt een natuursteen blad en de afwerking om de bbq is van rvs. Ook heb ik zelf een pizza ring gemaakt van aluminium, in eerste instantie was ik ban dat dit niet goed zou gaan i.v.m het lage smeltpunt van aluminium maar het is toch goed gegaan en ik heb een piek temperatuur van 420+ Celsius gehaald. De zalm heb ik afgelopen zondag gemaakt en was heerlijk, het is een warmgerookte zalm en het rookhout was eiken. De pizza heb ik vandaag gemaakt, ik had er 8 gemaakt en een paar uitgedeeld aan vrienden en familie en goed ontvangen!
 
Dat klinkt goed, ben benieiwd naar de verslagen. Welkom!
 
Welkom hier Bjornn!

Als je in Photobucket rechts op het vakje achter IMG klikt, wordt de juiste link voor het forum gekopieerd. Even plakken in je post, en klaar....

 
welkom hoor.dat ziet er goed uit!
 
Ziet er prima uit Bjornn, welkom op het BBQ Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan