BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Stuiter

Tondelzoeker
Berichten
3
Goedemiddag allemaal,

mijn naam is Tim, 38 jaar en woonachtige in het mooie Aalsmeer. Al een jaar of 9 stokjes aan het draaien op mijn Weber OTP 47. De laatste jaren ben ik me steeds meer aan het verdiepen over het 'Low & Slow' bereiden van een stuk vlees. Loop er nu tegen aan dat mijn OTP te klein is :) Om dit op te lossen ben ik van een plan een UDS te gaan maken en deze via een RaspberryPi aan te sturen. Hiervoor ga ik eerst een tekening maken om te kijken of alles klopt. Met de tijd zien jullie hierover wel een onderwerp verschijnen.

Werkzaam in de IT en prive vooral bezig met handbal, bier brouwen en mijn gezin hou ik niet heel veel tijd over het bereiden van vlees. Op het forum zal ik in het begin vooral lezen om nieuwe dingen te leren.

Laat maar weten als iemand nog vragen heeft.

Groeten van Tim.
 
Hoi Tim !!! mooie bezigheden heb je :)
Enneh vlees bereiden op de Q hoeft niet direct een neven activiteit uit te sluiten , er zijn best veel dingen die je kunt doen met af en toe een schuin oog op de Q.
Veel plezier hier !!
 
hoi Tim,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Dank jullie wel allemaal.

Bob zei:
Hoi Tim !!! mooie bezigheden heb je :)
Enneh vlees bereiden op de Q hoeft niet direct een neven activiteit uit te sluiten , er zijn best veel dingen die je kunt doen met af en toe een schuin oog op de Q.
Veel plezier hier !!
Goed punt Bob. Alles in en rond het huis moet mogelijk zijn :)
 
Welkom bij de club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan