BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen...!

 

RoelsRules

Tondelzoeker
Berichten
20
Na al heel veel gelezen te hebben op dit forum vandaag even de 'moeite' genomen om me aan te melden... Vandaar dan nu ook even het voorstellen van mezelf.

Ik ben Maarten en alweer 36 jaren jong. Woonachtig in het mooie Brabant en samen met een aantal buren helemaal in het BBQ leven gestort zo'n 4 jaar geleden. Heb diverse BBQ workshops gevolgd en gedurende het hele jaar wordt hier wel ergens een bbq aangestoken. Zelf nu nog in het bezig van een outdoorchef gas bbq maar ben nu in de markt voor een keramische bbq die ik in een mooie tafel (zelfbouw) wil plaatsten onder een afdak.
Zit nu sterk te denken aan een primo oval xl en ben dan ook veel aan het zoeken, lezen en orrienteren op wat ik exact nodig heb etc. Ook voor de zelfbouw tafel ben ik nog op zoek naar goede tekeningen maar dat moet lukken.

vragen, opmerkingen of tips? hoor het graag! Ga in ieder geval veel plezier beleven op dit forum ;-)

grt
Maarten
 
hoi Maarten,
welkom bij dit edele genootshap
 
Welkom!
 
Welkom bij de club
 
Maarten welkom, met een Primo XL wordt het BBQ'en nog leuker!
 
dank allen! voel me helemaal welkom  ;)

iemand nog een goede tekening voor een tafel voor een primo xl oval? of een tip hoe het gat in het blad mooi ovaal kan worden? Rond lukt me wel maar nu dat ovaal uitdenken....

 
Terug
Bovenaan Onderaan