BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

C

chouffe8

Gast
Hallo allemaal,

Lekker keutelen met BBQ of rookkast, mooi speciaalbiertje erbij...veel mooier kan het volgens mij niet.
Al kan het keutelen ook enorm frustrerend zijn als het niet lukt met de temperatuur bijvoorbeeld. Is het dan niet geweldig om een plek te hebben waar gelijk gestemden je met raad bij kunnen staan? Die plek is dit forum heb ik zo het idee...

Ik heb twee Webers 47 en sinds kort een rookkast. Waarom twee Webers? Ik kreeg er een van iemand die is overgestapt op gas. Daar heb ik uiteraard geen waarde oordeel over, maar zelf heb ik liever kolen ;)

Slow&low vind ik het leukst om te doen. Ik heb toch altijd het idee dat het tijd en liefde is dat je proeft. Maar ik sta nog helemaal aan het begin van mijn BBQ cariere, dus ik proef ook altijd nog wat ruimte voor verbetering.

Tot zover het voorstellen. Mocht je nog meer willen weten aarzel dan niet...

Hartelijke groet,
Ren?
 
Welkom,  uren lees plezier gegarandeerd, is het La of Mc Chouffe  ;)
 
Hoi rene'
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom! Speciaalbiertjes en barbecue is een topcombi.

Heb je moeite met de temperatuur op de weber of met de rookkast? Welke rookkast heb je? Wellicht dat we kunnen helpen.
 
nix13 zei:
Welkom Ren?, hoer op het mooie genootschap.

Da's een warm welkom! ;) Vast een typefoutje...  :D

Enne Rene, hier kijkt niemand gek op van twee Webers hoor... hooguit dat het maar twee 47-ers zijn... ;)

Ben ook dol op Chouffe en andere mooie biertjes dus je bevindt je in goed gezelschap.

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Ren?!
 
Welkom hier op dit forum Ren?.

En inderdaad zoals Sander72 aangeeft hier staat niemand raar te kijken van de hoeveelheid materiaal je wel of niet hebt. Iedereen is zeer vergevingsgezind hierin.  ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan