BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

 
 

Phlurm

Vuurmaker
Berichten
73
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan 45jr getrouwd en samen hebben we een dochter
Lekker eten ja daar houden we wel van, wie niet  ;)
Mijn vrouw is kok  jawel ik ben een gelukkig mens, echter werkt ze al jaren op de administratie van een groot woonwarenhuis
En wie kookt er dan thuis? ja ik .. waarom? omdat ik veeeeeeel lekkerder kan koken  :p, vrouw is meer van de desserts en zo.. is ze super goed in...
Zonder dollen .. we maken eigenlijks alles samen hoor!!
ja ik kook het eten .. is me hobby, ben er ook goed in .. een gave?  8-}

Ben in het bezit van een rookkast waar ik veel lekkers in maak..
daarvoor had ik een barbercook die heb ik weggegeven..
en natuurlijk een bbq een zelfbouw voor even .. gemaakt door een maatje,
heb ook nog een gas bbq ..nou nooit meer hoor .. na 2x op gas gelijk weer de houtskool ja in de gasbbq

Nu wil ik graag een offset smoker .. en om te kijken of dat bevalt heb ik een kleintje en goedkope besteld om daar is kennis mee te maken.
heb natuurlijk een rookkast dus onbekend met het roken ben ik niet maar wil is wat anders.
als het bevalt gaan we sparen voor een grotere met een verticale rook gedeelte eraan  :x  of een zelfbouw.. ja want veel ruimte om alles te behouden op een balkon is er niet. nee niet op een flat hoor .. maisonnette woning, klein balkon aan de achterkant.. groot terras aan voorkant

Heb geen picasa of bucket en ook geen domein maar de foto's zullen tzt volgen via het een of ander.
nou ga ik eerst maar is even het forum doorspitten.

Greetzz , Jan
 
hoi Jan,
welkom bij dit edele genootschap
 
Goos had niet gezien dat je er ook was... Leuk, gezellig, enne het rooksignalen kan beginnen.
 
Welkom Jan. Maakt vrouw lief dan ook die toetjes op de BBQ? Zo ja, dan zien we graag haar recepten ook komen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan