Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter harro.vandenberg
  • Startdatum Startdatum
H

harro.vandenberg

Gast
Hi allemaal,

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een WGA op Gas. We hebben al een Weber one touch maar voor een keertje snel en voor de vakantie is de WGA toch wel erg makkelijk.

Van het weekend gaan we uiteraard de nieuwe aanwinst inwijden. Voor nu hebben we een Weber gasflesje er bij gekocht maar tegelijk vraag ik me af of er niet een grotere gasfles d.m.v. een slang op aangesloten kan worden? Iemand hier ervaring mee? Zo ja waar zou ik kunnen scoren.

Omdat wij regelmatig bbq-en zullen jullie mij hier wel vaker tegen gaan komen.

Groet,
Harro

Welkom Harro!

En wat je vraag betreft. Ik heb de aansluiting van een gas WGA niet paraat op mijn netvlies. Ik heb zelf een Weber Q120 in de verzameling en daar sluit je standaard een gasbusje op aan. Dat heb ik aangepast naar een gasaansluiting voor een gasfles en dat werkt prima, maar of dit mogelijk is voor een gas WGA. Ik betwijfel het.

hoi Harro,
welkom bij dit edele genootschap, ik heb een oud type WGA op gas, en die heb ik wel aan een grote gasfles hangen, maar dat systheem is totaal anders, hoe dat met de nieuwe werkt weet ik eerlijk gezegd niet

Bedankt,

Ben heel benieuwd of er ?berhaupt al een adapter is oid. Lees wel dat die 2016 komt...

@Lowietje72 wat heb je precies aangepast. Alles er normaal een standaard weber gasbusje op pas dan zou het voor de WGA ook kunnen werken.

hberg zei:
Hi allemaal,

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een WGA op Gas. We hebben al een Weber one touch maar voor een keertje snel en voor de vakantie is de WGA toch wel erg makkelijk.

Van het weekend gaan we uiteraard de nieuwe aanwinst inwijden. Voor nu hebben we een Weber gasflesje er bij gekocht maar tegelijk vraag ik me af of er niet een grotere gasfles d.m.v. een slang op aangesloten kan worden? Iemand hier ervaring mee? Zo ja waar zou ik kunnen scoren.

Omdat wij regelmatig bbq-en zullen jullie mij hier wel vaker tegen gaan komen.

Groet,
Harro

hoi

volgend jaar komt Weber met een adapter kit die gaat passen op alle gas BBQ's dus ook op de WGA
nog even geduld dus

Welkom! Veel plezier met je mooie aanwinst!

Welkom! Leuk dat je mee komt doen!

Hoi Harro, welkom bij het BBQ Genootschap

Bedankt allemaal. Ben benieuwd wat voor leuke idee?n ik hier weer op ga doen. Adapter ga ik dan rustig op wachten. Al wel flesjes gevonden nu die je er op en af mag schroeven in tegenstelling tot die van Weber.

Welkom Harro :D

Welkom Harro, veel plezier en inspiratie hier!

Ik vermoed dat je voor die gasflesaansluiting heel goed terecht kunt bij een goede kampeerwinkel / buitensportzaak. Daar hebben ze verschillende slangklemmetjes en verloopjes te koop. Succes!

Welkom

Van harte welkom bij het Genootschap!

Harro, welkom en veel plezier met je nieuwe speeltje.

Terug
Bovenaan Onderaan