R
Restaurant opSuyt
Gast
Beste Smokers, Grillers, BBQers, Low en Slow ers, BBQ Fans, bij deze wil ik me graag even voorstellen. Ik ben Restuarant OpSuyt in Helmond. Het allereerste Big Green Egg restaurant wat zijn gehele kaart kookt op de Big Green Egg. Wij hebben er 3 naast elkaar staan, onze eggbabies zoals we ze liefkozend noemen, waarmee we een Restaurant bedienen met ongeveer 90 zitplaatsen. Het unieke is dat de gehele kaart ervan afkomt, daarnaast hebben wij een dagelijks wisselende Carving Special. Dat kan een deel van de koe zijn, van het varken, hele kippen, hele vissen, rollades etc..
Daarnaast serveren wij onze vleesgerechten wijnen die goed combineren met de unieke smaak die de Big Green Eggs en het low en slow cooken leveren.
Wij zijn nu zo'n 5 maanden geopend met Op Suyt, Green Egg Grill en Wine. Ik nodig U dan ook allen van harte uit om hier eens te komen bekijken wat we doen hier in Helmond!
Daarnaast serveren wij onze vleesgerechten wijnen die goed combineren met de unieke smaak die de Big Green Eggs en het low en slow cooken leveren.
Wij zijn nu zo'n 5 maanden geopend met Op Suyt, Green Egg Grill en Wine. Ik nodig U dan ook allen van harte uit om hier eens te komen bekijken wat we doen hier in Helmond!