BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen, ik ben jeroen

JayWood

Tondelzoeker
Berichten
4
47 jaar en Bbq-en zit in mijn genen. Heb al jaren een Weber keteltje eerst een 47 cm modelletje voornamelijk voor de kiloknallers voor de familie, maar op een gegeven moment wilde ik meer en vooral ook zelf meegenieten als er gegeten moest worden. Om die reden sinds een jaar of 8, overgestapt naar een Weber performer, mede omdat ik meer low en slow bereidingen wilde gaan maken. Inmiddels ben ik redelijk gevorderd (heb veel vrienden die graag komen eten 😉) en heb ik na lang wikken en wegen besloten welke kamado er moest komen. Het is de bastard VX geworden. De kleur en de prijs en de meer dan prima ervaringen die ik gelezen heb over het merk hebben uiteindelijk de doorslag gegeven. Ik heb hem helaas nog niet in bezit, maar kijk er erg naar uit om hiermee aan de slag te gaan.
 
Welkom!
 
Welkom, en alvast veel plezier met je Bastard!!
 
Welkom! Veel plezier hier en een mooi vooruit zicht.
 
Welkom Jay. We zien de resultaten wel verschijnen in het forum. :D
 
Welkom en veel Q plezier met die mooie VX
 
Welkom Jeroen! ook van deze bbq ga je heel veel plezier beleven
 
Laatst bewerkt:
Dank je. Ik hoop het, lang wikken en wegen en nog eens en nog eens. Nu kan ik niet wachten om het zelf te gaan ervaren... Nog even geduld hebben.
 
wanneer word die geleverd?
of wacht je op een mooie deal ;)?
 
Ik had een hele mooie deal bij de Intratuin, echter hebben meer mensen daar gebruik van gemaakt, waardoor de levering wat langer gaat duren. Ik heb nog geen datum, ze zeiden 2 weken, maar durf er nog niet te veel op te hopen. Gelukkig werkt het weer mee 🙃
 
Terug
Bovenaan Onderaan