BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Hoi

R

Ron1968

Gast
Ik zal me even voorstellen mijn naam is Ron woonachtig in Amsterdam. Het barbecue?n doen wij op ons balkon wat gelukkig redelijk ruim is.
Ik ben op BBQ gebied nog een echte beginner. Ik hoop hier een hoop idee?n en recepten op te doen. Sinds kort heb ik een Weber premium one touch 47 cm barbecue wat een verademing tot de mijn oude barbecue.
Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen met een vraag(hoop dat dat ook op de voorstelpagina mag)
Nu ben ik altijd tevreden geweest met de weber premium long lasting briketten. Ik heb begrepen dat deze er uit gaan voor hun nieuwe briketten(welke natuurlijk duurder zijn). Hebben jullie al ervaring met deze nieuwe briketten(zoja wat zijn de voor/nadelen hiervan).
Wat kan ik anders als alternatief het beste gebruiken.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Groeten Ron
 
welkom Ron.

Wat betreft de briketten, vind ik de nieuwe een verademing. Minder as en niet meer van dat gele vete.
Gewoon eens proberen en zelf ervaren.
 
Welkom!
 
Welkom Ron veel plezier hier op het forum :)
 
Ron, welkom bij de club. De nieuwe briketten heb ik nog niet geprobeerd, binnenkort eens kijken.
 
Welkom Ron. Ik gebruik ook kokosbriketten, heb de Webers al een aantal jaar links laten liggen...
 
hoi Ron,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan