BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen dan maar

Henkiepenkie

Tondelzoeker
Berichten
1
Beste medeleden van dit prachtige gezelschap,

Na flink wat waardevolle informatie te hebben opgedaan van jullie fantastische forum, voelde het als een kleine verplichting om me ook aan te sluiten als lid. Doet doe ik zonder enige tegenzin! Mijn naam is Henk, ik woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in 't Gooi. In onze tuin stond al een tijdje een Hibachi van Lidl, die prima cevapcici kon bruinen, maar daar bleef het ook bij. Onlangs hebben we (voor de gezelligheid) een Solo-stove toegevoegd (heeft iemand ervaring met koken hierop?), en sinds een paar weken hebben we ook een Kamado Joe Classic 1 (KJC1), waar we al heerlijke gevlinderde kippetjes, smashburgers en een sous-vide voorgegaard bavette van hebben genoten. Wat een wereld apparaat voor die prijs! Dankzij jullie tips staat er nu ook een WGA via marktplaats in de schuur verstopt te wachten, tot mijn vrouw niet meer boos is dat ik hem heb gekocht... en dan lekker sate kambing proberen!

Ik kijk ernaar uit om binnenkort een beercan chicken te proberen en hopelijk die badge te verdienen. Ik heb er veel zin in!
 
Hey Henk Welkom!

Die WGA is een schijntje van wat je al uit hebt gegeven 😋.
2x koken op vakantie op je WGA en je bent "winstgevend"

We zien je kippetje binnekort dan wel tegemoet!
Vooral lekker blijven lezen.
 
Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinsten. Gelukkig is mijn meisje ervan overtuigt dat er niet iets bestaat als teveel bbq’s.
 
Welkom Henk!
 
Henk van de Tillaart! Dan weet ik de rest van je bijnaam! 😉

Welkom Henk, veel plezier en inspiratie hier!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Henk, veel plezier hier
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan