BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen:Dagobert

Dagobert

Sprokkelaar
Berichten
29
Hallo mede BBQ fans.
Ik ben Roy 27 jaar en woon in Den Haag.Al jaren is de que aansteken in de zomer iets geweest waar ik naar toe leefde.Zelf heb ik jaren als kok gewerkt dus bekent met voedsel voorbereiden was ik al.Nadat een vriend van mij dit jaar mij voorstelde aan het roken en low and slow koken op een Weber bbq was ik helemaal om!Het is nu meer een verslaving dat een hobby hehe :p

Zelf heb ik een 2e hands Weber op de kop kunnen tikken begin deze zomer en probeer tot de dag van vandaag,elke week 1 keer iets op de que te bereiden.Een aantal sausen ingeslagen,wat rubs gemaakt en genoeg rookhout op voorraad tot zeker eind volgend jaar :D Op dit moment ben ik veel informatie aan het opnemen over een echte smoker.Wellicht is dit wel de tijd om er 1 te kopen.Ik vraag me alleen nog af of het echt veel meerwaarde heb tegen over een Weber kettle in te richten als een smoker...  :-?

Na veel lezen op dit forum ook maar besloten om mij aan te melden en hopelijk nog veel te leren.Uiteraard zal ik bijdragen waar het kan zodat ook ik andere weer kan helpen :D
Grtz Roy aka Dagobert
 
hoi Roy,
welkom bij dit edele genootschap
 
Alle bedankt voor het warm onthaal :D Zondag ben ik uitgenodigd voor pulled pork en maandag heb ik zelf butterfly chicken op het menu B-) Ik zal wat foto's posten ;) :)
 
Welkom hier!
 
Welkom bij de club
 
Terug
Bovenaan Onderaan