BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen (beetje laat)

dannycnl

Vuurmaker
Berichten
76
Beste mensen,

Al enige tijd actief op dit forum, maar ik was vergeten me voor te stellen.
Ik ben Danny en ben 28 jaartjes oud.
2 Jaar geleden een simple weber gekocht, vlees erop en gaan met die banaan.
IK was hem na 2 jaar wel voort beu, en wilde wel eens een echte BBQ en dat werd de Weber Performer GBS 57cm.

Ik werk fulltime als SNG-Operator (jullie zullen wel denken als wat) wellicht hebben jullie ooit wel eens bij rechtbanken of grote branden etc etc een bus met een schotel op het dak zien staan. Die bus heet een SNG en diegene die hem benieuwd is de Operator (ikke dus).
Werk voornamelijk voor de landelijke zenders kris kras door het land.
Verder woon in in het gezellige Boxtel met mijn vriendin.

Verder hebben we nog 2 konijnen in de tuin zitten waarvan 1 konijn het roken van de BBQ helaas minder prettig vind, hopelijk gaat zei het nog leuker vinden en eraan wennen want dat de BBQ meer aan gaat dit jaar is zeker:)
 
Welkom !
Het is nooit te laat om je aan te melden !
 
Hoi Danny, welkom bij het BBQ Genootschap.
Ik denk dat het ene konijn gewoon bang is....die denkt "binnenkort lig ik erop" =))
 
Van harte welkom Danny  :D
 
Welkom Danny :D
 
welkom Danny
 
welkom Danny!
 
Hoi Danny, van harte welkom! Mijn eerste werkgeven was een SNG antenne bouwer uit Naarden, we verzorgden ook de radio uitzendingen van SkyRadio. Heb vele klussen als operator gedaan in binnen en buitenland, helemaal te gek, je zit altijd kort op het nieuws.
Een klein BBQ-tje mee op klus zou niet gek zijn, zeker als je soms wat langer moet wachten. :)
 
Hoi Danny,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom
en er staat hier vast wel een mooi recept voor konijnenbout, als die volkomen per ongeluk overleden is. :D
 
Welkom Danny! Misschien dat we de volgende BBQ meeting landelijk uit kunnen zenden met die schotel van jou :)
Mooi buurtje woon je. Ik heb jarenlang met mijn ouders rondgehangen in die bossen daar ! Lekker wandelen op de Kampina.
 
welkom B-) konijn mmmm kan errug lekker zijn  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan