BasBQ
Beef en Steak

Even uit de rook stappen

 

Artjuh

Tondelzoeker
Berichten
8
Hai, ik ben Arthur, 38 woon nabij het strand in Zuid-holland, getrouwd + 2 kids.
Al sinds kind af aan aangetrokken tot vuur en rook, en gehouden van heerlijk voedsel!

Enkele jaren geleden is mijn interesse in de barbecue aangewakkert na het mogen volgen van een workshop op de Big Green Egg. Daar toen 4 heerlijke gerechten gemaakt met diverse methoden en sindsdien een hobby kok.

Ik heb me niet alleen beperkt tot de barbecue want ook met de slowcooker en sous-vide en koksbrander kan ik ondertussen aardig uit de voeten. Echter, bereiding op vuur en rook dat is wel het gaafste :)

Mijn eerdere barbecue ervaringen waren op kleinere/andere barbecues, echter nu sinds een paar dagen in het bezit van een Grill Guru Large. Ondanks mijn wens om een Large BGE te hebben paste deze iets beter bij het budget ;)

Nu is het plan om 2e kerstdag een low & slow te doen om wat pulled pork te bereiden voor de avond. Hiervoor heb ik kersen rookhout en dammers acacia gehaald bij de sligro.

Daar ik van plan nog veel te leren leek dit me het juiste moment om dan ook uit de rook te stappen en mij bekend te maken op het forum.

Bedankt dat jullie hier zijn en kijk er naar uit veel op te steken van jullie kennis.
 
Welkom Arthur, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom! En dat leren komt vast wel goed. Sinds ik hier een paar dagen lid ben geworden heb ik al weer veel kennis opgedaan en leuke dingen gezien.
 
Van harte welkom! We hopen nog veel van je culinaire avonturen te lezen.
 
Welkom bij het genootschap

Je heb de keuze gemaakt die bij je budget paste, is altijd een goeie keuze en blijft er nog een wens over 😉
Kan je nu ervaring opdoen en als de interesse er straks nog is en het budget het toe laat kan je er altijd nog één bijnemen of overstappen
 
Welkom hier op het mooie forum Arthur


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom Arthur. Je doet hier vast veel inspiratie op. Geldt voor mij in ieder geval. Heel veel plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan