Beef en Steak

Etappe 1: voor >13 man koken Pulled Pork

Wailer

Stoker
Zoals vorige week al aangekondigd in https://www.bbqgenootschap.nl/threads/voor-13-man-koken-zit-ik-goed.39343/
Organiseer.ik zaterdag een etentje voor ongeveer 13-16 personen.

Vandaag de Pulled Pork.
Dus gisteravond injecteren en rubben..beiden Noskos' winnende PP recept.
20688.png
20544.jpg

Vandaag de Q aan.. heb toch wat tijd gewacht gelet op alle buien vanmorgen..en ik heb niet de luxe van een afdakje.

Dus hoppa op de Q, op de Weber MT premium, met kolenring en heatdeflector dus. Minion methode. Onderaan meer hierover! Ecobrasa briketten
20669.jpg

Wachten... wachten... Man wat duurder het lang...uiteindelijk de zone bereikt -blijkbaar- bij 63 graden...ging zelfs naar de 60 terug haha. Dus snel de glaze maken en inkwasten. Na 2 uurtjes inpakken in de folie en hoppa...nu wachten tot de 88 graden.

20692.jpg

Hij gaat echt heeeeeel langzaam zeg.. pfoe.. ben benieuwd hoe laat ik naar bed kan vanavond.

Zoals gezegd Minion methode..boel gewoon koude briketten in de kolenring...en wat hete er bij en 3 blokjes rookhout
Temperatuur.ging toch snel omhoog. Misschien te veel hete briketten (8 geloof ik). Bij de 148 toch maar even alles er af en wat briketten weggehaald, veel waren al goed aangestoken.

Volgende keer toch maar met 4 beginnen?

succes! Hoe laat ben je begonnen?

Gelukkig kan PP heel veel hebben, volgende keer de boel lekker laten liggen en gewoon heel erg knijpen met de luchtschuiven.

Terug
Bovenaan Onderaan