BasBQ
Beef en Steak

Ervaringen thermopro tp19

 

Kraai#5

Kooltjesharker
Berichten
164
Wie van jullie heeft ervaring met de thermopro 'snelle' thermometer tp19?

Ik weet wel thermapen, goed, snel etc. Maar eigenlijk wil ik dat geld er niet voor kwijt.

De reviews die ik zie zijn best oke, maar ik vertrouw jullie beter eigenlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Bespaar nooit op een goede thermometer!
Beter in 1 keer een goede thermometer kopen dan eerst een aantal mooie stukken vlees verklooien.
Ik ken deze thermometer niet, dus weet niet hoe betrouwbaar/accuraat de metingen zijn.

Op de sites die ik vertrouw in hun mening krijgt deze thermometer redelijk goede recensies
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Ewald, kun je toevallig een link geven? Ik zie wel wat youtube reviews etc maar geen idee wat betrouwbaar is.
 
Hier kijk en lees ik best wel vaak:
En redelijk wat BBQ sites/teams die een review hebben zijn er tevreden over.
En waarom vertrouw ik Amzing Ribs, omdat ze ook thermometers de grond in boren als ze niet goed zijn.
 
Ik zag dat je hem via Amazon nl kon bestellen voor een 28 euro incl verzenden. Maar gelijk besteld, krijg hem woensdag binnen. Ben benieuwd hoe die het doet.
 
Ben ook benieuwd. Ik moet nog 13 nachtjes slapen haha
 
Ik heb hem sinds gisteren, toevallig stond de kamado aan met een procureur erop.
Eerste indruk is goed. Temperatuur was op 1 graad gelijk met de ikea thermometer die al de hele dag in het vlees zat. En supersnel, voor mijn gevoel binnen 2 sec op de temp.

Verder voelt hij redelijk stevig aan.
 
Ben ook benieuwd. Ik moet nog 13 nachtjes slapen haha
Gisteren picanha steaks gegrild bij mn ouders, waar dus die thermometer ook lag.
Hebben jullie een kernthermometer? Nee alleen die voor je verjaardag is.

Dus maar vervroegd in ontvangst genomen :)

Eerste indruk, goed, snel genoeg en kokend water is zonder te kalibreren 100.6 bij mij.

Hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.
 
Iets vervroegd in ontvangst genomen maar
En het was overmacht, je wilde de pincanha niet te ver door laten aan he 😉
 
Zo is het maar net. Voor het belang van m'n familie gedaan uiteraard.
 
Ik heb er ook een ben er super tevreden van voor die prijs is dit echt een topper !
 
Mijn thermometer zou vorige week donderdag bezorgd worden bij het DHL service punt. Gaven aan niks te hebben ontvangen. Na een week contact te hebben gehad met het servicepunt, DHL en Amazon bleek vandaag dat hij toch sinds afgelopen donderdag bij het servicepunt ligt. Niet goed gekeken. Pfff....Zucht.
Maar vandaag dus eindelijk binnen. Ben erg onder de indruk. Wat testjes gedaan en voelt goed en stevig aan. Geeft voor mij snel genoeg de temperatuur weer. 2a3 sec. Ik ben er blij mee.
 
Mijn thermometer zou vorige week donderdag bezorgd worden bij het DHL service punt. Gaven aan niks te hebben ontvangen. Na een week contact te hebben gehad met het servicepunt, DHL en Amazon bleek vandaag dat hij toch sinds afgelopen donderdag bij het servicepunt ligt. Niet goed gekeken. Pfff....Zucht.
Maar vandaag dus eindelijk binnen. Ben erg onder de indruk. Wat testjes gedaan en voelt goed en stevig aan. Geeft voor mij snel genoeg de temperatuur weer. 2a3 sec. Ik ben er blij mee.
Ik kan niet vergelijken maar zal niet veel trager als de MK4 zijn geloof ik en dat voor 1/3 van de prijs veel bedrogen kunne we niet zijn denk ik ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan