Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beeros zei:Ik lees vaker dat als hij te warm is dat het lastig is om de temperatuur naar beneden te krijgen.
Ik ben nu bijna een jaar in het bezit van een broil King keg en ben nog steeds blij met het apparaat.Beeros zei:Ik lees vaker dat als hij te warm is dat het lastig is om de temperatuur naar beneden te krijgen. Vraag me of dit consequenties heeft voor de low en slow sessies. Heb laatste dagen veel info opgezocht en twijfel nu eigenlijk tussen de broil king keg en een bge L.
drdre67 zei:Wat Peter zegt +1 .
Zelf verwacht ik binnenkort de maatvoering van onderstaand systeem en dan eens kijken of het past.
http://kamadogrills.nl/product/divide-conquer-cooking-system/
Gefeliciteerd en welkom bij de KEG - club (tipje schrijf je in bij het big steel keg forum )smokert zei:Zojuist ook een Broil King Keg 4000 aangeschaft (de aanbieding kamado is gelukkig afgevoerd naar de leverancier) deze zal ik gebruiken voor grillen en pizza's de WSM hou ik voor low & slow.![]()
smokert zei:Zojuist ook een Broil King Keg 4000 aangeschaft (de aanbieding kamado is gelukkig afgevoerd naar de leverancier) deze zal ik gebruiken voor grillen en pizza's de WSM hou ik voor low & slow.![]()
Beeros zei:smokert zei:Zojuist ook een Broil King Keg 4000 aangeschaft (de aanbieding kamado is gelukkig afgevoerd naar de leverancier) deze zal ik gebruiken voor grillen en pizza's de WSM hou ik voor low & slow.![]()
Waar heb je hem gekocht? Ik ga zaterdag naar het bbq paleis en ga met Ralph de kok praten over zijn bevindingen van de broil king.
Beeros zei:smokert zei:Zojuist ook een Broil King Keg 4000 aangeschaft (de aanbieding kamado is gelukkig afgevoerd naar de leverancier) deze zal ik gebruiken voor grillen en pizza's de WSM hou ik voor low & slow.![]()
Waar heb je hem gekocht? Ik ga zaterdag naar het bbq paleis en ga met Ralph de kok praten over zijn bevindingen van de broil king.
Beeros zei:Zaterdag uitgebreid informatie gekregen over de broil king ook in vergelijking met de bge van Ralph bij het bbq paleis. Ik ben eruit en ga voor de broil king keg 4000. Even kijken waar ik een goede aanbieding kan vinden omdat vaak de bbq's midden / eind augustus in de aanbieding komen.