BasBQ
Beef en Steak

Ervaringen BGE garantie?

 
 
 

coelho

Stoker
Berichten
287
Gisteravond heb ik Wagyu short ribs gemaakt op hoog vuur (300 graden), heerlijk! Omdat er alleen nog wat gruis in mijn ei zat  heb ik 'm naderhand uit laten branden. Toen ik vanochtend de bak leeg ging maken zag ik tot mijn schrik dat mijn vuurring door midden is. Twee nagenoeg rechte breuken tegenover elkaar. Een snelle google actie vertelde mij dat een nieuwe al snel ?140 kost voor een large.

Nu is een van de eerste zaken die altijd genoemd en geroemd wordt bij de aanschaf van een BGE de levenslange garantie op het keramiek. Nu me dit overkomen is ben ik uiteraard benieuwd hoe goed de garantie daadwerkelijk is. Zijn er mensen die al wel eens iets geclaimd hebben, en hoe was de afhandeling?
 
Wel raar dat zoiets zomaar kapot gaat tijdens het schoonbranden van het keramiek. Zou die toch tegen moeten kunnen? Gewoon melden aan de verkoper en dan zou het toch geregeld moeten worden. Dit linkje lijkt me duidelijk genoeg..... http://www.biggreenegg.eu/media/nl/warranty/warranty.pdf

Succes!
 
Valt gewoon onder de garantie. No worries
 
Ik had zoiets met mijn platesetter. Na contact met mijn leverancier had Ik na 4 dagen ofzo en nieuwe. Gratis.  Garantie is dus prima bij dit soort dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan