BasBQ
Beef en Steak

Ervaringen Bastard

Alex32123

Tondelzoeker
Berichten
6
Ben aan het twijfelen om een Bastard aan te kopen. Iemand ervaringen met the Bastard? Zou ik een medium of een large kiezen?

Ik vind het niet duidelijk wat nu precies de verschillen zijn tussen het model van 2020 en deze van 2021. Hopelijk hebben ze het thermometertje aangepast zodat je preciezer de temperatuur kan aflezen.
 
Ik heb zelf een Bastard Urban large compleet 2020. Ik ben hier zeer te vreden over. Groot voordeel vind ik de kolenmand, asbasked, extra veren bij de klep en het was infinity vilt.
Nadeel vind ik de niet nauwkeurig af te lezen thermometer en dat deze constant beslagen is. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de upgrades zijn naar de 2021. Wat ik wel heb gezien op Facebook dat de thermometer is aangepast. Deze is nu nauwkeurig af te lezen, weet alleen niet of die anticondens is. Ik moet wel zeggen sinds ik een Inkbird 4BW heb kijk ik niet zo veel meer op de dome thermometer.
2B9193CA-C66F-4E7F-A459-4CFCFD30C82F.jpeg
 
Ben aan het twijfelen om een Bastard aan te kopen. Iemand ervaringen met the Bastard? Zou ik een medium of een large kiezen?

Ik vind het niet duidelijk wat nu precies de verschillen zijn tussen het model van 2020 en deze van 2021. Hopelijk hebben ze het thermometertje aangepast zodat je preciezer de temperatuur kan aflezen.
Tenzij je maar beperkte ruimte hebt of de kamado mobiel moet zijn, altijd voor de grootste gaan. Dat extra geld ben je meteen vergeten. Groter betekend dat je kamado stabieler zal zijn qua temperatuur, je kan makkelijker meerdere gerechten maken.
 
Absoluut voor de grootst mogelijke gaan die binnen je budget past. Een tweede kopen omdat de vorige te klein is, komt je veel duurder uit.
 
nou Alex, je laat er geen gras over groeien. dit is al het derde topic dat je gestart heb met min of meer dezelfde vraag.
Lees eens op je gemak het forum door. Daar vindt je alle antwoorden op je vragen.
1 antwoord ga je niet vinden: wat je moet kopen. Want dat is aan jou zelf. Succes met je zoektocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan