BasBQ
Beef en Steak

Ervaring met vlees uit Duitsland

Behanger

Tondelzoeker
Berichten
18
Heeft er iemand ervaring met vlees uit Duitsland. Ik zag bij de Rewe een aanbieding die geldig is tot en met morgen voor "Schweine-Nacken" voor 3.33 euro per kilo. Wat ik er zo uithaal is dit procereur.
Ga morgen een stuk halen, maar weet iemand hoe de kwaliteit daar over het algemeen is?
 
k vind t vlees bij de buren mooier/verser dan hier.
maar hangt dr ook van af waar je t haalt.

bij de grote duitse supers is t massa inkoop/ verkoop en zijn de procureurs in delen versneden en verpakt in plastiek bakken.
deze hebben niet mn voorkeur.
k haal liever bij de kleinere supers zoals de Combi en KKmarkt met een  eigen vers afdeling en daar haal ik nekken van tegen de 3 kilo.aan stuk.
ook de hammen zijn tussen de 2 en 3 kilo.

verder zou ik t gewoon halen her en der en zelf ondervinden.
 
ik ga het ook gewoon halen. Hier bij de Rewe hebben ze ook een versafdeling dus ben benieuwd of die er ook bij ligt
 
Ik haal de procureur ook meestal in duitsland, bij de groothandel weliswaar, bevalt prima tot nu toe. Hier geldt natuurlijk ook dat dit niet overal hetzelfde is, maar voor dat geld is het de moeite waard om te testen ;)
 
De grote stukken waren op. Maar heb me een lekkere dikke lap gekocht om morgen Stlouis style procureur te maken.

Ben ontzettend benieuwd
 
van de versafdeling of voorverpakt??

ben niet bekend met de rewe,maar dr schijnt in Meppen ook 1 te zijn.
dus binnenkort maar is opzoeken .
 
van de versafdeling. Ze hebben daar ontzettend veel. Er liggen grote stukken die je per kilo kunt kopen en ook lappen.
 
Vlees uit Duitsland vind ik persoon vele malen beter dan hier. In de meeste supermarkten zit een echte slager. Van de zomer weer geweest in Zuid Duitsland en wat is het daar genieten met vlees op de Q.
Gehakt wordt vers gedraaid, niks ligt voor verpakt, en qua prijd gelijk of lager dan fabrieks vlees hier in de super,..... Ik zou het wel weten
 
AV zei:
k vind t vlees bij de buren mooier/verser dan hier.
maar hangt dr ook van af waar je t haalt.

bij de grote duitse supers is t massa inkoop/ verkoop en zijn de procureurs in delen versneden en verpakt in plastiek bakken.
deze hebben niet mn voorkeur.
k haal liever bij de kleinere supers zoals de Combi en KKmarkt met een  eigen vers afdeling en daar haal ik nekken van tegen de 3 kilo.aan stuk.
ook de hammen zijn tussen de 2 en 3 kilo.

verder zou ik t gewoon halen her en der en zelf ondervinden.

+1
 
Terug
Bovenaan Onderaan