BasBQ
Beef en Steak

Ervaring met Outdoorchef city grill gas

 
 

Roland78

Stoker
Berichten
302
Heeft iemand ervaring met een outdoorchef city grill op gas?

http://www.barbequeshop.nl/default.aspx?pagemode=art&1=1500909&title=outdoorchef-city-gas-vanilla-met-tripod&gclid=CP77so6N9rwCFWvjwgodXRUA9A

Aangezien ik veel te weinig tijd heb om te hobbyen en toch graag wel eens wat kleine dingetjes zou willen maken (grillen) heb ik mijn oog laten vallen op deze bbq,heb alleen geen ervaring met een bbq op gas en wil er niet te veel aan uitgeven (kan er 1 overnemen voor weinig) aangezien het echt voor "erbij" is..
Hoor graag jullie ongezouten mening over deze Q..en eventueel een andere optie als deze Q echt niks is!

Alvast merci!!
 
Ja!!!! Ik heb die gehad, ik heb zelfs mijn eerste PP erop gemaakt, en pizza's. GE WEL DIG ding om te hebben, echt serieus waar. Ik heb hem verkocht aan een vriendje, omdat ik op een moment 7 Q's had, ( beetje boel, als je met maar 2 personen bent). Maar echt een heel fijn ding, ik zeg DOEN!!!!!
Dit is mijn ongezouten mening, en daar moet je het mee doen =))
 
Onze forumsponsor Probbqshop (Gerard777) heeft een ruime ervaring met outdoorchef.
En hij heeft er ook nog te koop staan. PM hem anders even.
 
Het is een super apparaat! Klein, maar is veelzijdiger dan menig grote gasser. Met accessoires uit te breiden tot een ware buitenkeuken. Dit is echt een bestbuy artikel in de categorie gasbarbecues.
 
Bedankt voor jullie "ongezouten" mening!
Morgen haal ik hem op..zal hem gelijk het weekend eens testen met het 1 en ander..foto's etc volgen!  :)
 
Mooi man, gefeliciteerd met je aankoop
 
klinkt goed, veel succes er mee
 
Daar staat i dan..mijn eerste gasser! Eerste indruk is goed,had verwacht dat hij iets wat slapjes op zijn pootjes zou staan..wat absoluut niet het geval is!! Ook kan hij mee op reis aangezien er een mooie tas bij zat!
Had al 2 jaar een volle gasfles in het hok staan die nu mooi van pas komt..
Heb het rubbertje vd drukregelaar vervangen aangezien deze uitgedroogd was..
Moest ook even wennen aan het trechtersysteem (zaten geen boekjes bij) en kan je vertellen dat het niet slim is om hem om te draaien wanneer hij gloeiend heet is..of je moet jezelf een mooi grillstreepje willen geven :blush: ;)
Maar goed,heb hem erbij genomen om wat vaker ivm tijdgebrek wat lekkers te kunnen grillen en dat gaat zeker lukken met deze gasser!
De visite van vorige week had ipv de gebruikelijke bos bloemen,een bosje sate meegenomen deze konden er nu dus mooi op!!  :D

20140308_171651_zpscaf2a6cc.jpg


20140308_172733_zpsdba7f986.jpg


20140308_184144_zps70a19380.jpg


 
Gunst, als ik hem zo zie staan mis ik die van mij gewoon weer. Leuk ding!
 
Ideaal voor op vakantie.
Als ik ga neem ik altijd mijn uitgebreide skottelbraaiset mee. Daar wordt alles op gemaakt in de vakantie.
 
Parima ding,heb 'm al enige jaren,de Outdoorchef City Grill op Gas.
Toendertijd gekocht omdat Dominique (wat een fijn mens)  er zeer tevreden over was. 
Nou,ik ben dat nog steeds heel erg. En doe hem dus voorlopig nog niet weg,zelfs niet tegen de nieuwprijs. 
Wil je er permanent van blijven genieten dan moet je niet bang zijn hem goed schoon te houden. 
Het aanbakken van vet en zo bouwt zich soms nogal snel op aan de trechter.
Is die laag een tikkie te dik dan heb je pas ?cht werk.
 
Ezechiel zei:
ik overweeg ook om een gasbbq aan te schaffen. Wat is de temperatuur op de laagste stand? Als deze laag genoeg is, ga ik voor dit model?

Heb daarstraks even voor je gekeken,heb de trechter 'indirect" geplaatst maar kom dan rond de 150gr uit..
Echt low&slow is hij dus niet echt geschikt voor..maar ja als ik tijd heb voor low&slow heb ik ook wel de tijd om wat briketten aan te steken  ;)
Ik heb hem er alleen bij voor wanneer ik in tijdgebrek zit en toch graag snel iets wil grillen!
 
ate2ase9.jpg


Ik heb hem ook sinds deze week. Weet iemand van jullie of je alleen de kleine trechter erop mag zetten en rechtstreeks daarop een lekbak met BCC? Anders red je het niet met de hoogte of wordt dat te heet zo laag bij het vuur? Anders worden het voortaan daarop maar platte kippen8)
Morgen ga ik ermee aan de slag moet even aansluiting voor gasfleszoeken er zat een Duitse aansluiting bij aangezien ik hem daar gekocht heb.
 
Heb probleem met outdoorchef city grill. Als ik deksel er op leg gaan vlammen uit. Wat doe ik fout of wat kan er mis zijn met bbq?
 
Terug
Bovenaan Onderaan