BasBQ
Beef en Steak

Ervaring kamadogaskets.com

Timothy

Tondelzoeker
Berichten
20
Hi iedereen,

Zoals de titel het al zegt, heeft iemand hier ervaring met de website kamadogaskets.com?

Zou er graag de gasket voor een small bestellen, iemand weet hoe breed die is?

Heb dit weekend een mini kamado opgepikt als cadeau voor een vriend! Nu is het vilt versleten en had ik graag een fiberglass/infinity (of hoe je het ook noemt šŸ˜…) erop gezet ipv een normaal viltje.
Als jullie andere tips hebben waar ik 1 kan bestellen voor een small kamado, shoot!

Thanks
 
Houd rekening mee dat fiber/infinty gasket dikker is dan vilt en dat het schanier meestal niet te verstellen is op een 13ā€ . Dus kans hebt dat de deksel niet sluit.
 
Houd rekening mee dat fiber/infinty gasket dikker is dan vilt en dat het schanier meestal niet te verstellen is op een 13ā€ . Dus kans hebt dat de deksel niet sluit.
Thanks, zal dit in gedachte houden.
Misschien dan toch voor een normaal vilt gaan..
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat klopt een beetje. Dat afstellen bedoel ik niet. Maar doe eerst de onderkant en na enkele dagen pas de bovenkant. Want beide gaskets ā€˜zakkenā€™ nog in en worden dan een stuk platter.
 
Ik heb besteld bij kamadobbq.nl , betrouwbare site en heeft veel en leverde snel. Klantenservice reageert ook snel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan