BasBQ
Beef en Steak

Ervaring bbquality.nl ?

Gisteren 1,5 kilo short ribs en een tomahawk steak besteld bij bbquality. Na het uitpakken werd ik al niet zo vrolijk, aangezien de tomahawksteak los aan het bot hing te bungelen. Kennelijk was de slager iets wat uitgeschoten met het uitsnijden, en zaten er meerdere diepe snedes in het vlees op ongeveer een centimeter van het bot. Het vlees was wel koel, maar had verkleuring. Na low/slow en hierna even op de grill bleef er een taai smakeloos stuk vlees over.

De short ribs, wat een drama kwaliteit was dat. Tijdens het bereiden op 107 graden werd het ribstuk 2 keer zo dik en scheurde los op de vetranden. Ik had op een gegeven moment een dikte van bijna 25 centimeter.... En ook dit stuk vlees, taai, veel pees en smakeloos.

Ben benieuwd of er nog meer mensen deze ervaring hebben, maar vooral waar ik wel kwaliteit online kan kopen!
 
Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met bbquality.
Gisteren nog short ribs van bbquality gemaakt, en alhoewel het mijn smaak niet helemaal was, was het vlees niet droog of taai, en ook werd ie niet 2x zo groot.
En veel pees? Heb je wel het vlies verwijderd, en het overtollige vet (met vlies tussen vlees en vet)?
Zomaar een vraag!
Ik zou bbquality zeker even mailen met je ervaring, en hen de kans geven met een oplossing te komen.
 
Ook ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met BBQuality.
Zowel de specials als het dagelijks vlees.

Ik denk dat je inderdaad even met ze in overleg moet gaan.
 
Ik deel je ervaring ook niet, en heb alleen maar hele goede ervaringen met BBQuality.
Ik hoop dat je wat foto's heb gemaakt  :-S

Neem ff contact op met Paul (paul@bbquality.nl), en leg uit wat het probleem was.
Ik weet zeker dat ze een passende oplossing voor je gaan vinden.

Als er ??n bedrijf voor kwaliteit staat, is BBQuality dat wel.

Mac
 
Ik heb afgelopen week mijn eerste bestelling van bbqquality mogen ontvangen.
Ik ben dik tevreden over de kwaliteit van het vlees en ga er zeker vaker bestellen

 
bacoli zei:
Gisteren 1,5 kilo short ribs en een tomahawk steak besteld bij bbquality. Na het uitpakken werd ik al niet zo vrolijk, aangezien de tomahawksteak los aan het bot hing te bungelen. Kennelijk was de slager iets wat uitgeschoten met het uitsnijden, en zaten er meerdere diepe snedes in het vlees op ongeveer een centimeter van het bot. Het vlees was wel koel, maar had verkleuring. Na low/slow en hierna even op de grill bleef er een taai smakeloos stuk vlees over.

De short ribs, wat een drama kwaliteit was dat. Tijdens het bereiden op 107 graden werd het ribstuk 2 keer zo dik en scheurde los op de vetranden. Ik had op een gegeven moment een dikte van bijna 25 centimeter.... En ook dit stuk vlees, taai, veel pees en smakeloos.

Ben benieuwd of er nog meer mensen deze ervaring hebben, maar vooral waar ik wel kwaliteit online kan kopen!


Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 
Ook mijn ervaringen met BBQuality zijn erg goed, Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. En als je ze een persoonlijke wens hebt is er altijd de bereidheid om mee te denken. Ik heb in het verleden wel eens een probleem gehad met een levering, maar dit is toen keurig opgelost.
Gewoon even contact opnemen, Je moet ze wel een kans geven om te luisteren naar je klachten
 
Mac en Boldeagle +1
Sinds een paar maanden is bbquality hier de huisleverancier.
Alles tot nu toe dik in orde en snelle/goede communicatie met Paul.
Zeker even contact opnemen want met hier je probleem posten los je niet veel op. (Niet vervelend  bedoeld)
 
Raar. Normaliter alleen maar top ervaring met bbquality. Zoals eerder gemeld neem even contact met Paul op. Ik weet zeker dat hij het met je oplost.
 
Hier ook alleen positieve ervaringen. Contacteer ze even, komt vast goed.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Mac en Boldeagle +1
Sinds een paar maanden is bbquality hier de huisleverancier.
Alles tot nu toe dik in orde en snelle/goede communicatie met Paul.
Zeker even contact opnemen want met hier je probleem posten los je niet veel op. (Niet vervelend  bedoeld)


+1
 
Ook ik herken hier niets in. Ze leveren altijd top vlees. Bijzonder verhaal...
 
Ik heb exact hetzelfde gehad, kijk even in mijn topic "beefrib mislukt"...staat ook een smakelijke foto bij ;). Dit stuk kwam ook bij hun vandaan, dit gemeld bij hun en ze hebben dit goedgemaakt met wat extra stukken vlees.
Hun Picanha is btw wel gewoon goed hoor!
 
Mijn ervaringen over meerdere bestellingen zijn:
* Vacuum verpakking die niet vacuum zijn omdat er gaten in de verpakking zitten;
* Ice-packs lek, i.c.m met wederom niet vacuum verpakt vlees zat die substantie van de icepacks in mijn vleesverpakking (niet hygienisch);
* Talloze botsplinters in mijn butts;
* Een doos vlees binnen krijgen zonder koelelement;
* Het shortrib verhaal zoals hierboven beschreven komt me ook enorm bekend voor;

Al met al zijn mijn ervaringen dus dramatisch met BBQuality. En na het opnemen van contact met ze de vorige keer "bij je volgende bestelling maken we het goed".. Niet echt relaxed, kans dat ik er dan ook nog bestel (en die goedmaker krijg) is nihil.

Nu kom ik hoogstwaarschijnlijk over als een enorme zeikerd, maar als zo'n verpakking een x niet vacuum is zal je me normaliter niet horen. Maar in combinatie met die substantie op mijn vlees gaat dat mijn pet toch ook wel te boven. Ik heb dan ook bij de eerste 4 puntjes steeds netjes feedback gegeven inclusief foto's. Misschien heb ik ontzettend veel ongeluk gehad en steeds pech.. Maar het kost BBquality zo wel een klant, zeker als ik om kans te krijgen op een 'goedmaker' nog extra moet bestellen. 
 
Ik bestel al een jaar of 2 met regelmaat en haal ook bij hun af. Mijn ervaringen zijn tot heden allemaal positief, nog niet het hele assortiment uitgeprobeerd maar wel heel divers besteld. Contact met hun zoals eerder beschreven erg prettig en als je speciale wensen hebt bv verpakking of portionering wordt  dit keurig geregeld.

Heel vervelend voor je als je dit overkomt, maar zou contact zoeken en samen een oplossing proberen te vinden.

Verstuurd vanaf mijn SHIELD Tablet met Tapatalk

 
Vandaag een Boston Butt besteld bij ze, dus ik wacht het even af en laat weten hoe het gegaan is.
 

Wes007

Sprokkelaar
Berichten
48
Voor het eerst bij bbquality besteld. Tot nu toe alleen de spareribs met ketting op. Deze waren behoorlijk droog. Normaal haal ik ze bij de lokale slager, maar toch maar is een keer geprobeerd bij bbquality vanwege de positieve verhalen. Viel mij behoorlijk tegen.
 
Voor het eerst bij bbquality besteld. Tot nu toe alleen de spareribs met ketting op. Deze waren behoorlijk droog. Normaal haal ik ze bij de lokale slager, maar toch maar is een keer geprobeerd bij bbquality vanwege de positieve verhalen. Viel mij behoorlijk tegen.
ik heb zelf ook zo'n 3 keer bij bbquality besteld. ben tot op heden zeer tevreden over de kwaliteit vlees dat werd geleverd.
jammer dat je een tegenvallende ervaring hebt gehad.
 
ik heb zelf ook zo'n 3 keer bij bbquality besteld. ben tot op heden zeer tevreden over de kwaliteit vlees dat werd geleverd.
jammer dat je een tegenvallende ervaring hebt gehad.
Ja wellicht is het overige vlees wat ik heb besteld wel gewoon goed. Jammer idd dat de spareribs droog waren. Ik hou het wat dat betreft maar bij de lokale slager.
 
Terug
Bovenaan Onderaan