BasBQ
Beef en Steak

Entrecote met chimichurri

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Vrouwlief was enigszins 'jaloers' op het mooie stukje vlees van de Maidenrun. Geen probleem natuurlijk dan doen we dat even dunnetjes over.  B-)
De hele dag de Medium aan gehad enkel om te spelen met de temperatuur. Was erg leuk om te doen en zo kan je toch al snel het ??n en ander leren. Tegen de avond door met vlees.



2014-08-19 BGE Medium 02 by Bidle, on Flickr


2014-09-20 Porterhouse steak 01 by Bidle, on Flickr


Al snel een flink hoge temperatuur bereikt:

2014-09-20 Porterhouse steak 02 by Bidle, on Flickr


2014-09-20 Porterhouse steak 04 by Bidle, on Flickr



Dit keer dus met chimichurri uit een boek van Steven Raichlen:

2014-09-20 Porterhouse steak 03 by Bidle, on Flickr


En klaar om te smullen:

2014-09-20  Porterhouse steak 05 by Bidle, on Flickr


2014-09-20 Porterhouse steak 06 by Bidle, on Flickr
 
He verdomme, weer zo iets lekkers......

De hele dag regen gezien, geen tijd gehad om naar de Euregio BBQ te kunnen gaan en dan krijg je zo iets te zien.

Volgende week maak ik het goed met 5 kg 'animal farm': Pork dus!

Gr. Erwin
 
lekker hoor, had best mee willen eten
 
leuk verslag en prima resultaat.



Bidle zei:
De hele dag de Medium aan gehad enkel om te spelen met de temperatuur. 

doe ik ook wel is voor de gein met mn rvs rookoven en wie drenthn bent zuunig , dan gooi ik een partij piepers op t rooster en pof die gaar met een rookhout vleugje om later af te pellen en uit vuistje te eten of op te bakken of afkoelen en in de vriezer voor later...ook wel s afbakbrood goudbruin afbakken voor later. zo snijdt t mes weer aan beide kanten


 
AV zei:
leuk verslag en prima resultaat.



Bidle zei:
De hele dag de Medium aan gehad enkel om te spelen met de temperatuur. 

doe ik ook wel is voor de gein met mn rvs rookoven en wie drenthn bent zuunig , dan gooi ik een partij piepers op t rooster en pof die gaar met een rookhout vleugje om later af te pellen en uit vuistje te eten of op te bakken of afkoelen en in de vriezer voor later...ook wel s afbakbrood goudbruin afbakken voor later. zo snijdt t mes weer aan beide kanten


Dat van die piepers is een goed idee. Thx!
 
Ziet er enorm puik uit kerel!
Wat vond je van die Chimmi uit Raichlen's boek? Ik vond hem wel lekker, al heb ik er wel een ragfijn rood uitje doorheen gedaan en jalape?o voor extra kick.
 
El Fumarole zei:
Ziet er enorm puik uit kerel!
Wat vond je van die Chimmi uit Raichlen's boek? Ik vond hem wel lekker, al heb ik er wel een ragfijn rood uitje doorheen gedaan en jalape?o voor extra kick.

Ik vond hem perfect,... hij heeft er meerdere, maar deze komt van het gerecht Buenos Aires Heart attack. Hoefde er niks meer aan te doen. Hier de foto's van die sessie: Klikker de Klik
 
Super lekker! Mooi gelukt! Gave handle op je ei ook! Best jaloers
 
Yep!! lust ik!! :D :D :D
 
Ziet er top uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan